Thompson TG789VN Internet ei toimi

  • 29 September 2019
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Moi,

olin viikon reissussa ja nyt ei toimi langaton yhteys tai telia tv. Modeemissa palaa virta, wireless ja broadband valot. Puhelin yhdistyy langattomasti modeemiin mutta internet ei siltikään toimi. Telia tv sanoo virhe koodi 712.

talonyhtiössä on tehty rempan yhteydessä uudet lan pistokkeet mutta mun systeemi kiinni puhelinpistokkeessa niin kuin ennenkin.. mitä mun pitää tehfä?


1 kommentti


@Petekoo11@  kirjoitti:

Moi,

olin viikon reissussa ja nyt ei toimi langaton yhteys tai telia tv. Modeemissa palaa virta, wireless ja broadband valot. Puhelin yhdistyy langattomasti modeemiin mutta internet ei siltikään toimi. Telia tv sanoo virhe koodi 712.

talonyhtiössä on tehty rempan yhteydessä uudet lan pistokkeet mutta mun systeemi kiinni puhelinpistokkeessa niin kuin ennenkin.. mitä mun pitää tehfä?


Morjesta @Petekoo11 ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Ensimmäisenä suosittelen kokeilemaan sen modeemin resetoimista sieltä reset-napin kautta. Sitä tulee painaa pohjassa niin pitkään, että valot välähtävät siinä laitteen edessä. Yleensä 5 - 20 sekuntia. Jos tämäkään ei auta tilanteeseen niin voit ottaa yhteyttä häiriöilmoituksiin. Päästään katsomaan tarkemmin mikä siellä voisi olla tilanne.

 

Taloyhtiöltä voisi myös tarkistaa ovatko he tehneet jonkinlaisen muutoksen valokuituun tai muuhun tekniikkaan. Yleensä tällainen muutos tehdään kun sisäverkkoa rakennetaan remontin aikana.

Vastaa