Kirjoitetaan nyt ihmettelyt tännekin koska vastauksen saaminen EI ONNISTU näköjään Telian omalta väeltä. Olen kolmen ihmisen kanssa puhunut/chatannyt, viimeisin laittoi vielä tekstarin väliaikatietona seuraavana päivänä että "asiaa selvitetään yhä, laitan sähköpostia." No ei ole kuulunut. Mutta. Mitä sinä tekisit? Tilanne tämä. Valokuitu 100/100. Haluaisin lisää nopeutta. Ei saa. Miksei saa tai saako joskus tulevaisuudessa?
Tähän en ole kahden kuukauden aikana vastausta saanut.
Sopimuskausi päättyy kuukauden kuluttua ja taas pitäisi kahden vuoden määräaikasta sopparia ottaa vastaan. Minä ja moni muu Turun Takakirveen omakotiasuja joilla sama tilanne on siirtymässä DNA 5g asiakkaaksi (tästä hyviä kokemuksia alueella) koska hinta/nopeussuhde on huomattavasti tätä Telian kuituliittymää parempi. Mutta kyllä tuntuu TODELLA turhauttavalta siirtyä valokuitutaloudesta 5G asiakkaaksi!
50metriä kaivettu maata tämänkin tontin alueella... "Tulevaisuuden investointi...nostaa kiinteistön arvoa"...just.
Miksi kuituun ei saa nopeutta lisää? Se kai ei ole itse kuidusta kiinni? Ja miksi tähän kysymykseen on mahdotonta saada vastausta?
Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.