Xbox-tilauksen seuranta

  • 28 November 2018
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Haluaisin tietää onkoopelikonsolini lähetetty


 


Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa


 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Telian asiakastukisivuilla, https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/tilaus lukee seuraavasti:


 


"Telian tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on Postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla."


Telian lähetyksen seuranta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/tilauksen-seuranta

Postin lähetysten seuranta:
https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/


 


Saitko näillä selvitettyä tilauksesi tilanteen? Suoraan täällä yhteisössä ei valitettavasti voida selvitellä tilauksien kulkua, mutta voidaan antaa toki neuvoja, miten asian saa selvitettyä. :smileyhappy:


 

Heippa @Hemuli111 ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja. Onko kyse viikonlopun ajan olevasta kampanjasta, jossa Xbox pelikonsoli luvattiin uuden laajakaistaliittymän tilaajalle? Silloin Xboxit lähetetään 3-4 viikkoa sen jälkeen kun laajakaistayhteys on kytketty käyttöön.

Vastaa