inteno dg301

  • 17 January 2016
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Teidän antama inteno DG301 modeemi on suoraan sanottuna surkea, kun kyseisessä palikassa on läppäri ja pöytäkone yhtä aikaa kiinni niin pelaaminen netissä on mahdotonta.. Myös teamspeakit sun muut puheohjelmat kaatuilevat jatkuvasti kun modeemi leikkaa niin sanotusti kiinni.. Onko tähän nyt mitään muuta ratkaisua kuin hommata uusi modeemi tämän tiiliskiven tilalle..


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

 


Oletko varma että on modeemi syyllinen vai verkkoyhteytesi? Ennen kuin alkaa syyttämään laitetta niin kannattaa olla varma ettei ole omassa systeemissä vikaa. Ongelmia on vain jos modeemissa aktiivisessa käytössä pöytätietokone ja läppäri? Mutta toimii normaalisti jos on vain pöytätietokone?


 


Jos olet varma niin voit ottaa yhteyttä vikapalveluun ja pyytää sieltä katsomaan onko yhteys kunnossa. Sitten kun aletaan tutkimaan verkkoa kunnolla eli jakaamosta lähtien ja todetaan että vika on modeemissa (joka Soneran) tai Soneran verkossa niin Soneran velvollisuus korjata. Muista että tarkastusmaksu veloitetaan jos todetaan että vika on ollut omassa järjestelmässäsi (esim tietokoneella, kaapeleissa, liitoksista yms)


 


Sonera Kaupoista lisäksi saatavilla lainamodeemeja yleensä eli kannattaa kysyä sellaista. Jos toki löytyy vastaava laite jolla voi testailla yhteyttä niin kokeile sitä. Näin saadaan juurikin katsottua että onko vika oikeasti modeemissa. 


 


---


 


Olethan resetoinut laitteesi? Jos laitteessa on takuu niin tokihan voit pistää sen huoltoon jos korjaantuu. Jos ei korjata niin saat vastaavan tilalle.

Vastaa