reititin resetoituu virran katkaisusta

  • 10 January 2016
  • 6 kommenttia
  • 24 katselukertaa

Hei gurut! Pari päivää nyt vaivannut sellainen ongelma että palvelureititin nähtävästi resetoituu yön aikana, kun katkaisen virran. Ainakin kotiverkkoon taytyy  laittaa nimi uudestaan ja salasana myös.

Tehdasasetusten nimi löytyy wlan listalta, mutta sen käyttö on tietenkin hankalampaa.

Mikähän laitteita nyt vaivaa? Itse en pääse perille syystä.

Reititin on Inteno DG301

Toivottavasti osasin selittää ongelmani :smileyhappy:


6 kommenttia


@oscarty kirjoitti:

Hei gurut! Pari päivää nyt vaivannut sellainen ongelma että palvelureititin nähtävästi resetoituu yön aikana, kun katkaisen virran. Ainakin kotiverkkoon taytyy  laittaa nimi uudestaan ja salasana myös.


Tehdasasetusten nimi löytyy wlan listalta, mutta sen käyttö on tietenkin hankalampaa.


Mikähän laitteita nyt vaivaa? Itse en pääse perille syystä.


Reititin on Inteno DG301


Toivottavasti osasin selittää ongelmani :smileyhappy:




Eihän sen resetoitua pitäisi, mutta miksi se pitää sammuttaa yöksi ja millä tavalla tehdasasetuksia on hankalampia käyttää ?


Eli itse kiertäisin ongelman joko käyttämällä niitä oletus verkonnimeä ja -salasanaa tai sitten jättäisin virrat yöksi päälle.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

Reititin on viallinen sillä ei tallenna ilmeisesti ollenkaan konfiguraatiota muistille vaan ajaa ramilla... tai sitten softa... mikä lie... Osta oma reititin tai tee niin kuin  neuvoi.


 


 

Onko takuu voimassa ja/tai Soneran laite ?

Joo, laite on Soneran.

Eihän siinä tehdasasetusten käytössä muuten olekaan vikaa mutta kun ympäristössä on useita laitteita ja tunnukset on melko samanlaisia. Kun olen antanut oman nimen niin verkko löytyy esim. vierailleni helpommin ja salasana on helpompi muistaa..

Eihän siinä tehdasasetusten käytössä muuten olekaan vikaa mutta kun ympäristössä on useita laitteita ja tunnukset on melko samanlaisia. Kun olen antanut oman nimen niin verkko löytyy esim. vierailleni helpommin ja salasana on helpompi muistaa..

 

Hmm.. miten tään toisen saa pois??

Hide content

:manmad:

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

@oscarty kirjoitti:

Eihän siinä tehdasasetusten käytössä muuten olekaan vikaa mutta kun ympäristössä on useita laitteita ja tunnukset on melko samanlaisia. Kun olen antanut oman nimen niin verkko löytyy esim. vierailleni helpommin ja salasana on helpompi muistaa..


 


Hmm.. miten tään toisen saa pois??


Hide content

:manmad:




Sehän on totta että muistaahan sen helpommin heti mutta kyllä sen salasanan muistaa kun pari kertaa kirjoittelee aikanaan. 


 


Tuplapostauksia ei oikein saa pois...

Vastaa