sähköposti lukukuittaus

  • 20 July 2015
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

 

Olen parin kuukauden ajan saanut KappAhl-yrityksen sähköpostipalvelimelta vanhoja "lukukuittausviestejä".

 

Tässä malli:

 

Your message

To: Info KappAhl Shop Online
Subject: Toimituksista
Sent: Wednesday, December 10, 2014 10:21:56 AM (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna

was deleted without being read on Monday, July 20, 2015 11:35:16 AM (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna

 

Näitä deletoituksi ilmoitettuja lukukuittauksia saan jatkuvasti kahdesta eri viestistäni KappAhlille, jotka ovat peräisin vuodenvaihteesta 2014-2015. Yo. kaltaisia viestejä tulee jopa neljä kertaa päivässä sähköpostiini. Olen ollut useaan otteeseen yhteydessä KappAhliin, koska oletan että näitten turhien viestien tulo johtuu heidän sähköpostipalvelimen virheestä joka lähettää aina vaan uudestaan samat viestit. Minä en saa samankaltaisia turhia vanhoja lukukuittauksia mistään muualta. Asia on kuulema ohjattu KappAhlin IT-osastolle, mutta yo. viestien tulo vaan jatkuu. Viimeisen yhteydenottoni jälkeen he kehottivat minua kääntymään ongelmassa Soneran puoleen. Mistä ihmeestä tässä mahtaa olla kysymys ja miten saan asialle stopin?


1 kommentti

Tää onkin aika mielenkiintoinen homma. Oletan että sulla on meidän sähköpostiosoite käytössä?


 


Näin yhtäkkiseltään kyllä vaikuttas, että ongelma on tuolla KappaAhlin päässä edelleen.


Mutta tosiaan jos he ovat oman päätynsä tutkineet, niin voit tehdä tästä vikailmoituksen meille. Tutkitaan sitten meidän pääty tästä, jos probleemi löytyy meiltä, niin saatetaan se sitten kuntoon. :)


 


Vikailmoituksen voit tehdä kätevimmin Omien Sivujen kautta palvelupyynnön avulla.

Vastaa