peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52045 Jäsentä
150196 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

vikailmoitus vikailmoituksesta..!



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 33
1/4

vikailmoitus vikailmoituksesta..!

hybridin langaton yhteys näyttänyt punaista 1,5 vuorokautta,reset ei auta,mobiiliyhteyden kohdalla lukee

DORMANT...päivällä jonotin puh vikapalveluun 40min enkä päässyt läpi,otin yhteyden chatin kautta joka sanoi ettei osaa auttaa mutta yhdistää vikapuolelle,noin 2 min päästä chättäs että vikapuoli kiinni...,noh ajattelin jättää vikailmoituksen omilta sivuilta ja uskomatonta SEKÄÄN EI TOIMI....,pitänee huomenna tehdä notski ja lähettää savumerkkejä vallilan suuntaan..?

0 tykkäystä
3 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 31
2/4

Vs: vikailmoitus vikailmoituksesta..!

@arttu1971  Kokeilitko testata sitä mobiilin puolta niin että nykäset sen DSL -puhan irti kokonaan? Siirtyykö se ollenkaan sille mobiilin puolelle? Sitten voisit testata sitä simkorttia jossakin toisessa laitteessa jos se laite ei käytä sitä siellä mobiilin puolella. Lähteekö netti toimimaan siinä toisessa laitteessa?

 

Jos mitään parannusta ei tapahdu näitten testien jälkeen niin ota yhteyttä meille. Varsinkin jos kortti ei toimi toisessakaan laitteessa niin tarvihet uuden kortin siihen. Tämän linkin yhteystiedot kautta näet kaikki kanavat miten meihin voi olla yhteydessä.

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 33
3/4

Vs: vikailmoitus vikailmoituksesta..!

sain chattin kautta yhteyden vikapuolelle mutteivat osanneet sanoa muuta kuin langallinen yhteys toimii,ei hajuakaan miksei mobiilipuoli toimi,teki kuitenkin vikaraportin tms. ja aikoivat palata asiaan ,toiv ei viikon päästä....,kokeilin sim korttia puh ja netti toimi nikottelematta.kun menen selaimella modeemin hallintaan siellä lukee adsl only ja ei tietoa mobiilioperaattorista ja disabled,mobiiliyhteyden tiedoissa lukee punaisella dormant ja suurin osa mobiilin tiedoista sanoo:ei tietoa...

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 33
4/4

Vs: vikailmoitus vikailmoituksesta..!

se oli viallinen modeemi,ollut muutaman viikon käytössä ja kiinni seinässä....,herkkiä nämä nykylaitteet.

0 tykkäystä