Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
utt79_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 84 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

M.T. Delivery Status Notification,läh:Mail Delivery Service

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Soneran tekninen tuki,
Mitä tarkoittaa kun lähettäjänä saa alla olevan, vastauksen alle yhden (1) minuutin sisään.


Laitan sen sulkuihin teille.Tarkoittaako tuo mitä, esimerkiksi ettei kyseinen sähköposti ole mennyt perille tai muuta vastaavaa?.
Haluaisin selvennyksen tuohon.

(Aihe: Delivery Status Notification
Lisää yhteyshenkilöt
Luo ryhmä
Lähettäjä: Mail Delivery Service [postmaster@inet.fi]
12 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Utt79,

Kyseinen viesti tarkoittaa että sähköpostia ei syystä tai toisesta ole voitu toimittaa. Viestissä ilmoitetaan yleensä myös syy, miksi viesti ei ole mennyt perille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
utt79_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 84 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
hei

Sähköpostissa on valittavana Kuitaukset ruksilla, että on lähetetty ja luettu.
Kun varmuuden vuoksi käytän niitä, onhan niitä hyvä käyttää kaiketi, todistaa lähettäjälle sen että onko viestit mennyt perille.
Suosittelet edelleenkin varmaan niiden ruksien käyttöä?.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Utt79,

Mikäli haluat viestistä kuittauksen kun se on toimitettu vastaanottajalle ja kun vastaanottaja on lukenut viestin, niin näitä on silloin toki hyvä käyttää.

Toimituskuittausta käytettäessä saat viestin jonka sisällössä lukee esim.:

Viestin aihe: Delivery Status Notification

Viestin sisältönä on:
"- These recipients of your message have been processed by the mail server:
etunimi.sukunumi@domain.com; Relayed"

Tässä siis saat kuittauksen viestin toimittamisesta eteenpäin.

Viestin lukukuittausta ei välttämättä kuitenkaan tule, ellei viestin vastaanottaja halua kuittausta lähettää. Viestin vastaanottaja voi siis hyväksyä tai estää lukukuittauksen lähettämisen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
utt79_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 84 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
eli tälläisen

(- These recipients of your message have been processed by the mail server:
jari.oystila@radiosun.fi; Failed; 5.1.1 (bad destination mailbox address)

Remote MTA mail3.ippnet.fi: SMTP diagnostic: 550 5.1.1 <jari.oystila@radiosun.fi>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table)

äät ööthän piti pitää korvata aa:lla JAoo:lla

jos saan tuollaisen viestin alle minuutin sisään s.postilaatikkooni.
kertooko se että se ei ollut vai menikö se perille?

tuosta kysyn?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Utt79,

Näyttäisi vähän siltä että kyseistä sähköpostiosoitetta ei olisi käytössä. Onko viestisi kuitenkin aiemmin mennyt tuohon osoitteeseen?

Tuossa on siis ippnet.fi postipalvelin vastannut että viestiä ei voida toimittaa, koska kyseistä osoitetta ei löydy.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
utt79_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 84 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
ei mutta vastaavanlainen viesti on tullut kun ollut yhteydessä

wwww.radionostalgia.fi

esimerkiksi:
suluissa
(Yhteystiedot

NRJ Finland Oy
Kiviaidankatu 2 i (4. krs)
00210 Helsinki
Nostalgia Studio: 09 2600 600
Keskus: 09-681 900
Fax: 09-6819 0102
www.nrj.fi
www.radionostalgia.fi
Mainokset (sekä NRJ että Nostalgia) lähetetään (mp3-muodossa) osoitteeseen mainos[at]nrj.fi
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@nrj.fi tai etunimi.sukunimi@radionostalgia.fi)

ollut esimerkiksi asiaa radion henkilöille, esimerkiksi: Toimitusjohtaja
Antti Pakkala).

niin tullut tuollaista viestiä.
en tiedä sitten mistä moinen johtuu?.
Ettei saa/saisi tarvittaessa tomitettua viestiä.
aika kumma juttu?, eikö?.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Utt79,

Radiosun sivuillakin osoitteiden ilmoitetaan olevan muodossa etunimi.sukunimi@radiosun.fi.

Voisithan toki koittaa tavoittaa henkilöä suoraan puhelimitse? Samalla voisi sähköpostiasiakin selvitä. Käsittääkseni Jari Öystilä on vasta aloittanut Radio SUNin toimitusjohtajana, joten voihan olla että kyseistä sähköpostia ei vielä ole tehty.

Radio SUN:lla löytyy myös palautelomake, joten sitäkin kautta voisi koittaa viestiä saada perille?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
utt79_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 84 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
hei vielä,

(Successful Mail Delivery Report,)

tarkoittiko tuo myös että viestin lähetys onnistui.,mikä on suluissa?.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Utt79,

Sisältääkö viesti tarkempaa tietoa? Teksti ainankin viittaisi siihen suuntaan että viestin lähetys on onnistunut.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut