Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63263
Kirjoituksia 172635

Haastattelussa vaihtoehdot lapsen ensimmäiseksi puhelimeksi

Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
1/1

Haastattelussa vaihtoehdot lapsen ensimmäiseksi puhelimeksi

Haastattelussa kolme ehdokasta lapsen ensimmäiseksi puhelimeksi

Vaihtoehtoja lapsen ensimmäiseksi puhelimeksi löytyy runsaasti ja päätimmekin #Somejengin @NooraKivilahti kanssa haastatella muutaman ehdokkaan valintaa helpottamaan. Kolme innostunutta ja haastatteluun päässyttä puhelinmallia ovat: Huawei Y5, Microsoft Lumia 550 ja Samsung Galaxy A3. Kaikki haastateltavat ovat kosketusnäytöllisiä älypuhelimia ja saatavilla Sonera Kaupoista sekä verkkokaupasta. Kaikilla malleilla on 24 kk:n takuu.

Puhelimet.png

Lapsilla riittää virtaa koko päiväksi. Miten uskot jaksavasi menossa mukana?

Huawei: Jaksan jaksan, akku kestää hyvin päivän riennot ja touhuilut!

Microsoft: Pysyn kyllä hereillä! Jos mua ei käytä, akussani piisaa virtaa lähes Kuukauden. Hymiö Silmänisku

Samsung: Kyllähän mulla virtaa riittää, ja jos akku uhkaa loppua, mut saa ladattua pikana. 

Virtaa siis riittää ja Powebank voi tarvittaessa pelastaa päivän.

Mitkä ovat parhaat puolesi käyttöliittymän osalta?

Huawei: Mä oon tosi helppokäyttönen, mulla hoituu peruskäyttö kunnialla!

Microsoft: Muakin oppii käyttään tosi helposti, paras puoleni taitaa olla se, kun aloitusnäytölle voi lisätä kaiken tarvittavan kuvakkeiksi, joiden kokoa voi säätää oman maun mukaan! 

Samsung: Mä oon myös helppokäyttönen, taidetaan me kaikki olla erinomaisia vaihtoehtoja tämän vuoksi. Hymiö Onnellinen

Lapsen mukana pääset metsä- ja leikkipuistoretkille sekä pyöräilemään. Kerro vahvuutesi näihin olosuhteisiin.

Mika êLiittyma ê_386x229.jpg

Huawei: Me kaikki kestämme perusolosuhteet kyllä mainiosti! Jos vesivahinko käy, ota nämä vinkit talteen täältä

Microsoft: Hyvät suojavarusteet meille kannattaa kuitenkin hankkia, jolloin esimerkiksi pienet kolhut eivät meitä haittaa!

Samsung: Just näin, sopivia suojatarvikkeita löydät verkkokaupastamme. Hymiö Onnellinen

Millä tavoin olet valmis viihdyttämään lasta, jos tarve vaatii?

Huawei: Play kaupasta voit ladata minuun kaikenlaisia lasta viihdyttäviä sovelluksia ja pelejä! Kyllä mulla musiikkiakin voi kuunnella ja videoitakin katsoa. Hymiö Onnellinen Onhan mulla 4G-yhteydetkin!

Microsoft: Mä komppaan tota ylläolevaa, Microsoft Storesta löytyy mulle kaikki mitä tarvitaan!

Samsung: Mä jaksan pyörittää jo vähän raskaammatkin pelit, videoitakin katsoo hyvien 4G-yhteyksien avulla vaikkapa Sonera Viihteestä. Hymiö Onnellinen 

laps-1.jpg

Millaisia turvallisuuteen liittyviä juttuja suosittelette?

Huawei: Turvapakettihan kannattaa ehdottomasti asentaa meille kaikille, se tuo hyvin suojaa ja turvaa jokapäiväiseen käyttöön.

Microsoft: joo, tottakai! Turvasta on hyvä pitää huoli!

Samsung: Mä suosittelen myös, että käydään yhdessä lapsen kanssa läpi näitä juttuja, opitaan samalla kaikki ymmärtämään näitä, löytyy muuten kivasti tietoa täältä. Hymiö Onnellinen 

Vielä viimeisenä, miksi vanhempien tulisi valita lapselleen juuri sinut?

Huawei: Mä sovin hyvin pienemmänkin lapsen käteen pienimmän kokoni ansiosta! 

Microsoft: Oon helppokäyttöinen pitkän valmiusajan omaava kumppani!

Samsung: Mä sovin niin peruskäyttäjälle kuin vähän vaativammallekin kaverille!

Ehdokkaiden henkilökohtaisiin profiileihin pääset alla olevista linkeistä:

Huawei Y5

Microsoft Lumia 550

Samsung Galaxy A3 (2016)

Lisätietoja Sonera.fi/lapselle

Mitkä seikat teillä ovat vaikuttaneet lapsen ensimmäisen puhelimen hankintaan?