Telia tv sovellus iOs

  • 29 November 2018
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Telia tv sovelluksella piti tänään näkyä ottelu Ässät-Lukko, mutta eipä näkynyt kuin loopilla jotain mahdollisesti viimekauden pätkiä raivostuttavan kappaleen soidessa taustalla. Onko tätä tiedossa lisää kauden alkaessa?

 

Kokeiltu iphonella ja ipadilla ( iOs 11.4.1), molemmilla samaa looppi kuvaa ulos. Pc:tä en jaksanut enää kaivaa kokeilua varten esiin. Kuvan laatu oli sentään hyvää. Videon pyöriessä playerissa kuitenkin luki ”Live” ja pelin alkamisaika. Peli ei vaan koskaan alkanutkaan.

Tunnukset ja joukkuepassi on hommattuna.

Onneksi Sportin youtube kanavalta näkyi ilmainen live stream ottelusta.

 

Entäs tuleeko Telia blokkaamaan Vpn:n käyttäjät? Saanko maksavana asiakkaana katsottua ulkomaan reissuilla pelejä.


6 kommenttia

Tässä tiedote asiasta

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1534433136845

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Voinappi@  kirjoitti:

Telia tv sovelluksella piti tänään näkyä ottelu Ässät-Lukko, mutta eipä näkynyt kuin loopilla jotain mahdollisesti viimekauden pätkiä raivostuttavan kappaleen soidessa taustalla. Onko tätä tiedossa lisää kauden alkaessa?


 


Kokeiltu iphonella ja ipadilla ( iOs 11.4.1), molemmilla samaa looppi kuvaa ulos. Pc:tä en jaksanut enää kaivaa kokeilua varten esiin. Kuvan laatu oli sentään hyvää. Videon pyöriessä playerissa kuitenkin luki ”Live” ja pelin alkamisaika. Peli ei vaan koskaan alkanutkaan.


Tunnukset ja joukkuepassi on hommattuna.


Onneksi Sportin youtube kanavalta näkyi ilmainen live stream ottelusta.


 


Entäs tuleeko Telia blokkaamaan Vpn:n käyttäjät? Saanko maksavana asiakkaana katsottua ulkomaan reissuilla pelejä.




Moikka @Voinappi !

Telia TV -sovellus kulkee mukanasi missä vain, eli voit seurata pelejä myös ulkomailta! :)

ei muuten toimi ilman eu-vpn:nää

Moi @leevivekka ja tervetuloa Yhteisöön! Telia TV sovellus toimii EU-alueella kuten Suomessakin ilman VPN:ää. Onko sinulla ollut ongelmia sovelluksen kanssa ja jos on niin missä maassa?

Tuohon aikaisempaan "missä vain"- kommenttiin viittasin, eli eu:n ulkopuolella tarvitsee vpn:n millä voi omaksi sijainnikseen valita jonkun eu-maan. Itse olen Kosovossa.

 

Toivottavasti vpn:iä ei torpata, niin ei mene playoffit sivu suun :D


@leevivekka@  kirjoitti:

Tuohon aikaisempaan "missä vain"- kommenttiin viittasin, eli eu:n ulkopuolella tarvitsee vpn:n millä voi omaksi sijainnikseen valita jonkun eu-maan. Itse olen Kosovossa.


 


Toivottavasti vpn:iä ei torpata, niin ei mene playoffit sivu suun :D




Aivan, käsitin viestisi hieman väärin 🙂 EU-alueella sovellus tosiaan toimii, mutta sen ulkopuolella käyttöä ei virallisesti tueta.

Vastaa