Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Saviahonen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Outlook ongelmat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Käytän Outlookia sähköpostina. Tämä syystä, että se on käytettävissä myös offline-tilaisena ja lisäksi käytän monessa roolissa eri sähköpostipalvelimia ja osoitteita.

Soneran yhtyes toimii, mutta herjaa jatkuvasti "Palvelin ei salli yhteyttä"

disconnecting
    Protokolla:    IMAP
    Palvelin:    mail.inet.fi
    Portti:    143
    Virhekoodi:    0x800CCCD9

Asiat kuitenkin hoituvat, mutta tämä ilmoituksen toistelu harmittaa.

Asetukset olen tehnyt pilkulleen Soneran ohjeiden mukaan.

Tämä vika on välillä pois, mutta nyt on vaivannut taas useita viikkoja. Se näyttää olevan paikkariippumaton, joten linjaa ei voi syyttää. Sama yhteystyypin mukaan, langaton tai langallinen verkko, mobiilisti harvemmin.

 

4 vastausta
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2005 custom-general.kudos
  • 3219 custom-general.replies
  • 134 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Saviahonen kirjoitti:

Käytän Outlookia sähköpostina. Tämä syystä, että se on käytettävissä myös offline-tilaisena ja lisäksi käytän monessa roolissa eri sähköpostipalvelimia ja osoitteita.

Soneran yhtyes toimii, mutta herjaa jatkuvasti "Palvelin ei salli yhteyttä"

disconnecting
    Protokolla:    IMAP
    Palvelin:    mail.inet.fi
    Portti:    143
    Virhekoodi:    0x800CCCD9

Asiat kuitenkin hoituvat, mutta tämä ilmoituksen toistelu harmittaa.

Asetukset olen tehnyt pilkulleen Soneran ohjeiden mukaan.

Tämä vika on välillä pois, mutta nyt on vaivannut taas useita viikkoja. Se näyttää olevan paikkariippumaton, joten linjaa ei voi syyttää. Sama yhteystyypin mukaan, langaton tai langallinen verkko, mobiilisti harvemmin.

 


Hei ja tervetuloa klaaniin!

 

 Tuo virhekoodi viittaa siihen, etttä päätelaitteesi ja sähköpostipalvelimen kellonajat käyvät eri tahtia. Tarkista siis aika- ja päivämääräasetukset päätelaitteestasi ja kokeile toistuuko ongelma.

Saviahonen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kellon synkronointi vaidettu automaattiastukselle. Toimenpiteellä ei ole vaikutusta sähköpostin toimintaan. Virheilmoituksia satelee edelleen.

Saviahonen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eikö asia kiinnosta Soneran henkilöstöä?

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2573 custom-general.kudos
  • 4094 custom-general.replies
  • 338 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Saviahonen kirjoitti:

Käytän Outlookia sähköpostina. Tämä syystä, että se on käytettävissä myös offline-tilaisena ja lisäksi käytän monessa roolissa eri sähköpostipalvelimia ja osoitteita.

Soneran yhtyes toimii, mutta herjaa jatkuvasti "Palvelin ei salli yhteyttä"

disconnecting
    Protokolla:    IMAP
    Palvelin:    mail.inet.fi
    Portti:    143
    Virhekoodi:    0x800CCCD9

Asiat kuitenkin hoituvat, mutta tämä ilmoituksen toistelu harmittaa.

Asetukset olen tehnyt pilkulleen Soneran ohjeiden mukaan.

Tämä vika on välillä pois, mutta nyt on vaivannut taas useita viikkoja. Se näyttää olevan paikkariippumaton, joten linjaa ei voi syyttää. Sama yhteystyypin mukaan, langaton tai langallinen verkko, mobiilisti harvemmin.

 


Hei Saviahonen! Microsoftin sivuilla on korjausohje tuolle virhekoodille Outlookissa :

http://www.solvusoft.com/fi/errors/suorituksenaikaiset-virheet/microsoft-corporation/microsoft-outlo...

Se voi koskea kaikkia Windows versioita. Eli vika on Outlookissa tuon mukaan.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Tämän osion uusimmat keskustelut