Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
seppojupi
Kommentaattori
  • 10 custom-general.kudos
  • 44 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Samsung aktiivirannekkeen askelmittari ei toimi

Sain sen jolulahjaksi, ja päivitin sen sopivaksi puhelimeen. Tänä aamuna askelmittari lakkasi toimismasta eli ei tullut mitään näytölle. Noin tunnin ajan toimi. Puhelimessa laitoin kävelyharjoituksen päällle, ja se kytkeytyi rannekkeeseen, ja sain tiedot puhelimesta. Onko Telian liikkeissä näihin erikoistuneita, kun en tiedä, mistä voi neuvoa kysellä. Ranneke on ostettu Telin myymälästä.

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa

1 vastaus
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1740 custom-general.kudos
  • 2700 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions


@seppojupi  kirjoitti:

Sain sen jolulahjaksi, ja päivitin sen sopivaksi puhelimeen. Tänä aamuna askelmittari lakkasi toimismasta eli ei tullut mitään näytölle. Noin tunnin ajan toimi. Puhelimessa laitoin kävelyharjoituksen päällle, ja se kytkeytyi rannekkeeseen, ja sain tiedot puhelimesta. Onko Telian liikkeissä näihin erikoistuneita, kun en tiedä, mistä voi neuvoa kysellä. Ranneke on ostettu Telin myymälästä.

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa


Hei,

 

yhtään väheksymättä Telian tietoutta laitteista, lähestyisin kuitenkin suoraan Samsungin tukea. https://www.samsung.com/fi/info/contactus/

 

Yleensä kannattaa kokeilla laitteen tehdasasetusten palautus ennen huollattamista, sillä koska tuo ranneke on elektroninen laite, voi jokin mennä laitteessa vinoon. Tarkistathan myös, onko rannekkeeseen saatavilla päivityksiä jos siinä on mahdolisuus päivityksille.

 

Minulla ei ole kokemuksia noista rannekkeista, saattaisikohan joku olla joskus törmännyt samaan ongelmaan?