Telia Pay sovelluksen mittava kunnossapitotyö


Taas Telia Pay pois käytöstä pitkän aikaa ilman mitään ennakkovaroitusta, eikä ilmoitusta milloin valmistuu, Milloin sovellus on taas käytettävissä? Telia Pay sovelluksen toimintavarmuus ollut jatkuvasti huonompaan päin. Toivottavasti tulis tällä kertaa jopa kuntoon. 

 

Olis myös hienoa jos sovellukseen saisi vihdoin ja viimein nykyaikaisen, vaivattomamman maksutoiminnon, joka maksaa Telia Finance laskut automaattisesti asiakkaan lisäämällä kortilla (automaattiveloitus aivan kuten Netflix, Spotify, Moi mobiili jne...)


29 kommenttia


@KpaLi@  kirjoitti:

Onhan tää aika vitsi. Vissiin hirveellä kiireellä ennen juhannusta leivottu appiin päivitys ja lähdetty kaljalle. Ainut vaan että se ei toimi. 


Mahtaakohan siinä uudessa versiossa viimeinkin taas näkyä laitekohtanen saldo. Se oli joskus aikanaan näkyvissä ja pysty kivasti jonkun lähelle maksetun laitteen kuittaan kokonaan pois maksamalla ylimäärästä. Jonkun mielestä sekin oli vissiin hyvä idea ottaa pois.


 


Koittakaa ny saada jotain rotia tohon touhuun. Telialla hyvää on mahdollisuus maksaa ylimääräistä lyhennystä niin että se oikeesti lyhentää. Elisalla se ylimääränen maksu hyvitetään seuraavassa laskussa. Toisaalta elisalla taas näkee paljonko mistäkin laitteesta on maksamatta ja voi maksaa minkä tahansa laitteen pois tilaamalla laitteen loppulaskun.




Sovelluksen pitäisi nyt toimia, koititko vielä noita ylempänä kerrottuja vinkkejä, kuten sovelluksen uudelleen asennusta? Vein nämä palautteesi eteenpäin tuote vastaaville, että tällaisia ominaisuuksia todella toivotaan.

Kunniamerkki +4

Siis oikeesti... Mitä ihmettä teidän kehittäjät väsäsi 2kk? Sovellus ei muuttunut ollenkaan ulkonäöllisesti sekä sisäisesti. Edelleen joudun kirjautumaan uudelleen JOKA KERTA kun avaan sovelluksen vaikka olen aktvoinut biometrisen kirjautumisen päälle. Ei tämä sovellus ole hyvä ollenkaan, mitään muutoksia ei ole tapahtunut että sovellus toimisi, ja että edelleen oli toivottu loppulaskun mahdollisuus sekä se, että paljon on saldo eri laitteiden osalta. Pakko sanoa että 2kk valu aivan hukkaan. Mitään positiivista ei ole tapahtunut sovelluksen osalta


@Iirogreijer@  kirjoitti:

Siis oikeesti... Mitä ihmettä teidän kehittäjät väsäsi 2kk? Sovellus ei muuttunut ollenkaan ulkonäöllisesti sekä sisäisesti. Edelleen joudun kirjautumaan uudelleen JOKA KERTA kun avaan sovelluksen vaikka olen aktvoinut biometrisen kirjautumisen päälle. Ei tämä sovellus ole hyvä ollenkaan, mitään muutoksia ei ole tapahtunut että sovellus toimisi, ja että edelleen oli toivottu loppulaskun mahdollisuus sekä se, että paljon on saldo eri laitteiden osalta. Pakko sanoa että 2kk valu aivan hukkaan. Mitään positiivista ei ole tapahtunut sovelluksen osalta




Itse tapaan kirjautua aina mobiilivarmenteella, joka on mielestäni nopein vaihtoehto kirjautumiseen. Vaan ymmärrän, vien palautetta eteenpäin, että tähän ei olla nyt täysin tyytyväisiä.

Kunniamerkki +4

Niin minäkin. Silti joka kerta kun sovellusta haluaa käyttää joudun joka kerta kirjautumaan uudelleen ja uudelleen. Sama homma oli myös silloin kun sovellusta alettiin rakentamaan uudelleen, niin silloin jouduin myös kirjautumaan joka kerta uudelleen kun sovellusta halusin käytttää

Vastaa