Inteno DG301AL + Airplay

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Sonera viihteen mukana tullut Intenonon DG301AL kanssa Pioneerin VSX-922 vahvistimessa oleva Airplay ei toimi tuon boksin kanssa. Vanhalla yhteydellä ja modeemilla kaikki toimi hyvin, mutta tällä uudella en saa millään toimimaan.

iPad ja iPhone yhdistetty wlanilla verkkoon, ja vahvistin verkkojohdolla. Ipadin kaukosäädin appi toimii vahvistimessa, mutta Airplay ei kummallakaan laitteella.

Onko tähän mahdollista saada jotain korjausta, sillä tuo on yksi tärkeä ominaisuus jota tarvitsisin. Vai täytyykö ostaa sen takia erillinen wlan-tukiasema modeemin perään?

8 kommenttia

Hei Jmaitt

Airplayn toimivuus Thomson TG789 / Inteno DG301 laitteiden kanssa on testauksessa. Mikäli sinua kiinnostaa selvittää asiaa enemmän niin käy tutustumassa aiheeseen täällä: viewtopic.php?f=104&t=8292&p=65929#p65929
Hei,

Onko tähän airplay ongelmaa tullut sitä ratkaisua??!! Sitä on nyt vissiin vuoden verran testailtu nii luulis...
Hei Joonae,

Uudempaa ohjelmistoa on lähiaikoina tulossa. Sen kanssa pitäisi Airplaynkin toimia kunnolla.
Hei,

Onko "lähiaikoina" kuinka laaja käsite?
Hei Joonae,

Päivitys on tulossa, mutta tarkempaa päivämäärää ei vielä ole tiedossa.
Hei,

Samat jorinat oli jo vuosi sitten. Kun jokin softa on jo testauksessa luulisi että ei vuotta tarvitse odotella. Voisitteko te nyt kertoa että valmistuuko se päivitys edes tän vuoden puolella tai millä vuosi neljänneksellä.

Itsekkin olen työssä jossa minun täytyy antaa asiakkaille laskettu valmistumispäivä. Taikka kertoa miten työ etenee yms.

Jos viime syksynä olisin tiennyt että airplay ei toimi intenon kanssa ja vuoden joudun odottamaan uutta päivitystä joka oli "jo" testausvaiheessa niin olisin mennyt kauppaan hakemaan uuden modeemin jonka olisin liittänyt sillattuun lan paikkaan.

Sousitteletteko minua nyt odottamaan päivitystä vai hakemaan airplayn kanssa paremmin yhteensopivan modeemin kaupasta?
Hei Joonae,

Uusi ohjelmisto on tarkoitus tuoda niin pian kuin mahdollista. Siinä on vielä muutamia korjauksia, jotka täytyy tehdä ennenkuin sitä voidaan laittaa jakoon. Tarkkaa aikaa ei vielä voi sanoa, mutta uskoisin että tuo kuitenkin tämän vuoden puolella vielä saadaan.
Hei,

Kiitos paljon vastauksesta Marko!

Vastaa