Heippa.
Olen nyt kolunut kaikki mahdolliset paikat ja keskustelunaiheet täällä (toivottavasti, etten kysele samoja asioita) ja haluaisin tietää kuinka liittymän avauksessa toimitaan jos henkilöllä on maksuhäiriömerkintä? Olen kuullut puhuvan vakuudesta, mutta kuinka suuri tämä vakuus on ja kuinka sen maksu hoidetaan (liittymän avaustilanteessa(ko?) )?
Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Sivu 1 / 1
Liittymän tilauksen yhteydessä tehdään normaalisti luottotietojen tarkistus ja selvitetään onko tarvetta jonkinlaisen vakuusmaksun maksamiseen. Mahdollisen vakuusmaksu määrä selvitetään aina tapauskohtaisesti ja vakuuden kerrotaan asiakkaalle. Kun asiakas on maksanut vakuusmaksun, liittymän tilauksen käsittelyä jatketaan.
Liittymän tai palvelun tilaajan kannattaa olla asiasta yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, 0200 17000 (pvm/mpm), jota kautta asiaa selviää parhaiten.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymän tai palvelun tilaajan kannattaa olla asiasta yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, 0200 17000 (pvm/mpm), jota kautta asiaa selviää parhaiten.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.