peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54047 Jäsentä
154439 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Laitevakuutus



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎20-07-2017
Kirjoituksia: 17
21/22

Vs: Laitevakuutus

Jos taustalla kerran oli laajat kyselyt käyttökokemuksista yms. niin miksi usea teidän työntekijä vielä eilen ja tänäänkin ei tiennyt koko toimitustavan muutosta. Jos nyt omasta mielestänne palvelu parani entisestään niin eikö sitä olisi kannattanut ihan mainostaa? 

 

Mä olen jo niin vanha kettu, että ymmärrän kyllä taustalla olevan sen että se nyt on teille halvempaa toimia postitse varsinkin kun asiakas yleensä kiltisti käy sen luurin sinne Postiin kantamassa kun käsketään. Mulla on kyllä kaikki AIG:n viestit tallessa ja kertaakaan sitä noutoa ei tarjottu kuten sanoin. 

 

Ja joo, AIG lupasi hyvittää mulle omavastuun osuuden kun aikanaan siitä lasku tulee. Sitäkään eivät onnistu vuonna 2019 perumaan ilman että sinne soitetaan, toivovat varmasti etten soittaisi siitäkään. 

 

Asia tuli siis sitä myöten selväksi. Että kunhan korvaava laite on kädessä, olen sen todennut toimivaksi (oletan että laitteen pitkähkö odotus johtuu siitä että se on tehdaskorjattu jonkun muun vanha) ja vakuutuksen omavastuu on hyvitetty niin katkaisen vakuutuksen ja etsin myös liittymälleni uuden operaattorin.

 

Te ja AIG veditte molemmat koko homman kohtuullisen kovaa riman alta. 

 

Ja muuten, ihmiset joille sattuu äkkinäinen vahinko ja se luuri kastuu pahasti tai tippuu niin että se on tuhannen palasina, harvemmin alkaa sieltä mitään tietoja onkimaan talteen niinkuin kerrotte yhdeksi syyksi jonka takia tämä toimitusten "parannus" on tehty.

 

Nähkääs kun se puhelin sit useimmiten on täysin mykkä siinä vaiheessa, ja kuvat ja yhteystiedot yms. on älypuhelimessa lähes kaikilla pilvipalveluissa kuitenkin tallessa.

 

Nuo selittelyt on nyt olleet vähän kuin mummovainaan pieru, puolet ilmaa ja puolet sitä itteään.

 

 

 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 248
22/22

Vs: Laitevakuutus


@Kaarlos  kirjoitti:

Jos taustalla kerran oli laajat kyselyt käyttökokemuksista yms. niin miksi usea teidän työntekijä vielä eilen ja tänäänkin ei tiennyt koko toimitustavan muutosta. Jos nyt omasta mielestänne palvelu parani entisestään niin eikö sitä olisi kannattanut ihan mainostaa? 

 

***

 

Ja muuten, ihmiset joille sattuu äkkinäinen vahinko ja se luuri kastuu pahasti tai tippuu niin että se on tuhannen palasina, harvemmin alkaa sieltä mitään tietoja onkimaan talteen niinkuin kerrotte yhdeksi syyksi jonka takia tämä toimitusten "parannus" on tehty.


Tähän tietämättömyyteen liittyi juuri nuo väärinkäsitykset toimitusprosessista, joihin viittasin aiemmassa viestissäni. Otamme tästä kyllä opiksi, ja isot pahoittelut tilanteen aiheuttamasta harmista! Hyvä kun toit asian täällä esille!

 

Tuo on tietenkin validi pointti, ettei vahingoittunut laite ole aina toimintakunnossa kun vakuutuksen alainen vaihto tehdään. Otamme tämänkin palautteen vielä huomioon palvelua kehitettäessä.

 

Hyvä kuulla että itse asia hoitui AIG:n kautta, ja hyvityksestäkin olette päässeet sopuun!


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä