peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52099 Jäsentä
150358 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Yleistä keskustelua ja ongelmanratkaisua, puhelimet ja tabletit

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 939
61/74

Vs: Yleistä keskustelua ja ongelmanratkaisua, puhelimet ja tabletit

Kysymys teille jotka ette käytä puhelimessa suojakoteloita tai kuoria:

Joissain puhelimissa kameran linssi tulee ulos takakuoresta ja mietin, että kuinka helposti se mahtaa naarmuuntua?

Olen käyttänyt flippikoteloita vuosikaudet, niihin kun saa kätevästi mukaan pankkikortit ja muut kortit. Nyt olen päättänyt luopua niistä koska nehän pilaavat puhelimen muotoilun täysin. Kallis puhelin menee designin ja muotoilun osalta hukkaan kun sitä ei näe eikä sitä voi hyppysissä tuntea Hymiö Onnellinen

IMG_0542.JPGiPhone 6 Plussan kameralinssi

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 733
62/74

TeroRe minullapa on sinulle ratkaisu luulisin niin 😉  https://www.e-ville.com/fi/3098-iphone-6-suojat/14584-iphone-6-kameran-linssisuoja.html

Edit. Tässä oikea malli : https://www.e-ville.com/fi/3098-iphone-6-suojat/19625-kameran-linssisuoja-iphone-6-plus-alypuhelimel...

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
63/74

@kiisseli67 kirjoitti:

TeroRe minullapa on sinulle ratkaisu luulisin niin 😉  https://www.e-ville.com/fi/3098-iphone-6-suojat/14584-iphone-6-kameran-linssisuoja.html

Edit. Tässä oikea malli : https://www.e-ville.com/fi/3098-iphone-6-suojat/19625-kameran-linssisuoja-iphone-6-plus-alypuhelimel...

Heh, enpä tiennyt tuollaisen suojan olemassaolosta Hymiö Onnellinen Vähän epäilen, että pysyykö paikallaan, ei tuo linssiosa niin paljoa tule kuoresta ulos.

Mulla on tosiaan iPhone 6 Plus, mutta saapi kertoa kokemuksia kameran linssin mahdollisista naarmuuntumisista mistä puhelimista tahansa. Tämä nimittäin tuli mieleeni, kun aina joskus näkee kaverien Faceen postaamia kuvia ja aina tietyillä ne kuvat ovat ihan sumuisia. Että johtuuko täynnä pientä naarmua olevasta linssistä vai mistä.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 733
64/74

@TeroRe kirjoitti:

@kiisseli67 kirjoitti:

Heh, enpä tiennyt tuollaisen suojan olemassaolosta Hymiö Onnellinen Vähän epäilen, että pysyykö paikallaan, ei tuo linssiosa niin paljoa tule kuoresta ulos.

Mulla on tosiaan iPhone 6 Plus, mutta saapi kertoa kokemuksia kameran linssin mahdollisista naarmuuntumisista mistä puhelimista tahansa. Tämä nimittäin tuli mieleeni, kun aina joskus näkee kaverien Faceen postaamia kuvia ja aina tietyillä ne kuvat ovat ihan sumuisia. Että johtuuko täynnä pientä naarmua olevasta linssistä vai mistä.

Eipä tuo ainakaan ole hinnalla pilattu, vaikka pienet postikulut tulee lisäksi 😉 Useimmiten sumuiset kuvat johtuvat siitä että linssi on likainen esim täynnä sormenjälkiä, ainakaan kellään tutulla ei ole linssi ollut naarmuuntunut. Hiekassa ja kivissä ei kuitenkaan kannata puhelintansa hieroa/säilyttää 😎

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
65/74

kiisseli67 kirjoitti:

ainakaan kellään tutulla ei ole linssi ollut naarmuuntunut.

Tämä on mukava kuulla, kiitos. Rohkaistun itsekin siis olemaan ilman suojakoteloa Hymiö Onnellinen

Heti huomasin yhden ihan oikean huonon puolen, puhelin on tosi ohut ja koska tämä on myös leveä ja pitkä niin tästä ei meinaa saada otetta.. Noh, lienee tottumiskysymys.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 685
66/74

@TeroRe, oletko kokeillut esimerkiksi nestettä:

https://bluebiit.com/products/nanofixit-pinnoite-puhelimille

Ei ole minulla aikaisempaa kokemusta tuon nesteen käytöstä kameran linssiin vaan ainoastaan tabletin näyttöön. Katselin omaa puhelinta niin siinä alkaa olemaan jo jonkin verran huomaamattomia naarmuja Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 712
67/74

Kas kas, joku muukin on samaa mieltä, että flipcoverit yms pilaa muotoilun. Sitä minäkin.

Mulla ollut S6 nyt pari vuotta, eipä ole takakameran linssiin tullut mitään jälkeä. 

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
68/74

@Sekunti kirjoitti:

Ei ole minulla aikaisempaa kokemusta tuon nesteen käytöstä kameran linssiin vaan ainoastaan tabletin näyttöön. Katselin omaa puhelinta niin siinä alkaa olemaan jo jonkin verran huomaamattomia naarmuja Hymiö Onnellinen

Enpä ole! En tiennyt tällaisten olemassaolosta mitään. Ja tosiaan kun olen sitä flippikoteloa käytellyt niin ei ole ollut tarvistakaan näitä miettiä.

Miten tuo toimi tabletin näytössä? Onko jopa sellaista, että se silottaa/häivyttää pienimpiä jo tulleita naarmuja?

0 tykkäystä
Konkari*
Konkari*
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 256
69/74

Mulla ei ole koskaan ollut luuri suojakotelossa, eikä ikinä ole kameran linssi naarmuuntunut. Taitaa suurimmassa osassa etenkin paremman keskiluokan/premium/high-end luureja olla tuo linssin suojalasi safiililasia tmv "naarmunkestävää" erikoislasia. Hymiö Onnellinen

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 685
70/74

@TeroRe kirjoitti:

@Sekunti kirjoitti:

Enpä ole! En tiennyt tällaisten olemassaolosta mitään. Ja tosiaan kun olen sitä flippikoteloa käytellyt niin ei ole ollut tarvistakaan näitä miettiä.

Miten tuo toimi tabletin näytössä? Onko jopa sellaista, että se silottaa/häivyttää pienimpiä jo tulleita naarmuja?

Itseasiassa melko hyvin eli se ehkäisee naarmujen syntymistä mutta ei silota/häivytä aiempia syntyneitä naarmuja eikä sitä voi käyttää rikkoutuneeseen näyttöön. Lisäksi se vaimentaa iskuja. Neste muodostaa pinnoitteen, kun se kuivuu. Gigantissa yksi myyjä näytti vuosi sitten tuollaista suoja-ainetta ja käytti vielä avaimia naarmuttamiseen. Huono puoli on, että sitä pitää uusia vähintään 1 kerran vuodessa riippuen suoja-aineesta. Tällä hetkellä löytyy tabletin näytöltä löytyy vain yksi pieni naarmu, joten vaatisi uudelleen käsittelyä vahvistamiseksi. Tuon aineen olemassaoloa ei edes huomaa, koska se on oikeasti näkymätöntä. Panssarilasia taas käytän puhelimessa ja näkymätöntä silikonista suojakuorta, koska puhelin on matkassa aina ja etenkin näyttö on usein alttiina tapaturmille Hymiö Erittäin onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich