peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52045 Jäsentä
150196 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Yleistä keskustelua ja ongelmanratkaisua, puhelimet ja tabletit

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 681
71/74

Vs: Yleistä keskustelua ja ongelmanratkaisua, puhelimet ja tabletit

@kjns kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut luuri suojakotelossa, eikä ikinä ole kameran linssi naarmuuntunut. Taitaa suurimmassa osassa etenkin paremman keskiluokan/premium/high-end luureja olla tuo linssin suojalasi safiililasia tmv "naarmunkestävää" erikoislasia. Hymiö Onnellinen

Niin on. Ei tuossa omassa Sony-puhelimessa näytä olevan juurikaan naarmuja kameran lasissa vaikka yli vuoden on ollut käytössä.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 725
72/74

@TeroRe kirjoitti:

kiisseli67 kirjoitti:

ainakaan kellään tutulla ei ole linssi ollut naarmuuntunut.

Tämä on mukava kuulla, kiitos. Rohkaistun itsekin siis olemaan ilman suojakoteloa Hymiö Onnellinen

Heti huomasin yhden ihan oikean huonon puolen, puhelin on tosi ohut ja koska tämä on myös leveä ja pitkä niin tästä ei meinaa saada otetta.. Noh, lienee tottumiskysymys.

@TeroRe minulla on tähänkin ratkaisu : https://mobiilitukku.fi/iphone-6-plus-6s-plus-ultraohut-suojakuori-kirkas

Meillä on tilattu tuollainen kirkas läpinäkyvä suojakuori isännän Sonyyn, miehen siskon pojan Samsungiin ja molemmat ovat olleet tyytyväisiä. Ne suojaa kolhuilta, puhelimesta saa otteen eikä pilaa puhelimen muotoja 😎😊

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 924
73/74

@kiisseli67 kirjoitti:

@TeroRe minulla on tähänkin ratkaisu : https://mobiilitukku.fi/iphone-6-plus-6s-plus-ultraohut-suojakuori-kirkas

Meillä on tilattu tuollainen kirkas läpinäkyvä suojakuori isännän Sonyyn, miehen siskon pojan Samsungiin ja molemmat ovat olleet tyytyväisiä. Ne suojaa kolhuilta, puhelimesta saa otteen eikä pilaa puhelimen muotoja 😎😊

Takakannen peittävä suojakuori olisi kieltämättä hyvä vaihtoehto, koitan kuitenkin nyt pärjätä ilman mitään suojaa. Katsotaan miten käy Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-07-2018
Kirjoituksia: 5
74/74

Sori jos meni väärään paikkaan tää, oon vasta liittynyt, hehe. Mutta ongelmankorjauksen puolelle menee. Jos ette tykkää Googlesta ja haluatte poistaa Googlen oikeuksia OnePlus 6:sta, olkaa varovaisia. Meikä vetäs oikat minimiin kaikesta googleen liittyvästä ja seuraavan kerran kun yritin kirjautua "Minun Teliaan", ei saanut näppäimistöä esiin kun piti kirjoittaa telia tunnus/sähköposti/puhelinnumero mobiilivarmennetta varten. Olin poistanut jonkin Googlen tarvitseman oikeuden, ja koska näppis on Googlen, ainakin OnePLus 6:ssa, oli näppäimistö otettu pois luurista. Itse en sitä tajunnut, enkä saanut korjausta aikaiseksi. Täällä ei ole edes Telian myymälää, ainoastaan ständi Cittarissa. Menin sinne ja onneksi kaverit tajusivat missä vika oli. Mutta korjaus ei ollut silti helppo: näppiksen saa Google kaupasta, on vaan hankalaa ilman näppistä  Hymiö Erittäin onnellinen. Jollain kikalla kaverit saivat tilattua uuden näppäinohjelman ja taas pelittää. Siis varoituksen sana Googlen "vakoilua" kaihtaville. Minulta katosi siis suomalainen näppis laitteesta, ja vaihtui Japanin ganji merkistöön, taisi Google vähän napauttaa kaveria oikkien poistosta  Hymiö Erittäin onnellinen

P.S. Selvyyden vuoksi: näppis katosi siis laitteesta kokonaan, mikään tilanne missä se normaalisti tulee esiin ei toiminut. Tuli vaan teksti "Napauta tästä ja puhu"