Roaming esto pois päältä

  • 1 July 2016
  • 3 kommenttia
  • 124 katselukertaa

Olen lähdössä Ruotsiin ja olisi kiva käyttää puhelinta normaalisti kun siihen on mahdollisuus hyvän liittymän kautta. Kuinka saan roaming eston pois päältä? Olen kirjautunut sivuille ja mennyt omiin tietoihin mutta en kyllä löydä.. kiitti mahdollisesta avusta

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Anestara kirjoitti:
Olen lähdössä Ruotsiin ja olisi kiva käyttää puhelinta normaalisti kun siihen on mahdollisuus hyvän liittymän kautta. Kuinka saan roaming eston pois päältä? Olen kirjautunut sivuille ja mennyt omiin tietoihin mutta en kyllä löydä.. kiitti mahdollisesta avusta

Hei!


 


Kun kirjaudut omille sivuille, niin valitse siitä pääsivulta kyseinen liittymä. Sitten valitse "lisäpalvelut" ja katso "Käytössäsi nyt" täpän takaa käytössäsi olevat estot. Ne pitäisivät olla siellä näkyvillä. Toki voit aina kysyä neuvoa Omien Sivujen Chatin kautta. Tosin jos aspa tekee muutoksia, niin siitä perittäeen palvelumaksua.

Kiitän ja kumarran. Homma bueno.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Anestara kirjoitti:
Kiitän ja kumarran. Homma bueno.

No problem ? Kannattaa myös sitten tarkistaa puhelimen asetukset, että roaming sallittua. Ja myös tiedostaa itselle, miten omassa liittymässäsi on roaming-data hinnoteltua.

Vastaa