Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63965
Kirjoituksia 174236

Tekstarit ja puhelut ulkomailta

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

1/4

Olen lähdössä reissuun. Näkyykö viestien ja puheluiden vastaanottajan laskussa mitenkään, että viestejä/puheluita on tullut ulkomailta? (Suomalaisesta liittymästä toki)

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 376 kpl

2/4

Vastaanottaja ei tietenkään laskutusta tuosta saa, tuskin mistään saa tietää, että olet ulkomailla paitsi jos et itse sitä kerro. En ainakaan keksi mitään keinoa. Ainoa homma voi olla jos puhelu on pidossa, niin voi olla jotain merkkiääniä tai musiikkia, jota Suomessa ei ole.

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/4

Onko homma varmasti näin? Olen lähdössä lomareissuun Venäjälle. Olen yrittäjä ja todennäköisesti joku asiakas soittaa minulle tai viestittää, ja joudun vastaamaan. En halua, että asiakkaalle tulee lisälaskua eikä edes tietoa, olenko jossain ulkomailla.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 402 kpl

4/4

@Mariakatri  kirjoitti:

Onko homma varmasti näin? Olen lähdössä lomareissuun Venäjälle. Olen yrittäjä ja todennäköisesti joku asiakas soittaa minulle tai viestittää, ja joudun vastaamaan. En halua, että asiakkaalle tulee lisälaskua eikä edes tietoa, olenko jossain ulkomailla.

Kyllä on. Kun asiakkaasi soittaa kotimaiseen yhteysnumeroosi häntä laskutetaa oman liittymäpaketin mukaisen puhelumaksun verran riippumatta siitä on vastaanottava liittymäsi kotimaassa vai ulkomailla. Ulkomailla oleva vastaanottaja maksaa roamingverkon käytöstä myös vastaanotetuissa puheluissa.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.