Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60238
Kirjoituksia 165907

Aktivoinnissa ongelmia



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1
1/2

Aktivoinnissa ongelmia

Sain juuri uuden sim kortin ja yritin aktivoida sitä toisesta puhelimesta mutta vastaukseksi tulee " Tilausta ei löytynyt numerolla 040*******" Haittako jos laitoin uuden sim kortin heti puhelimeen ja avasin sen ennen kuin lähetin aktivoi viestin?
0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 235
2/2

Vs: Aktivoinnissa ongelmia


@Todezki kirjoitti:
Sain juuri uuden sim kortin ja yritin aktivoida sitä toisesta puhelimesta mutta vastaukseksi tulee " Tilausta ei löytynyt numerolla 040*******" Haittako jos laitoin uuden sim kortin heti puhelimeen ja avasin sen ennen kuin lähetin aktivoi viestin?

Tolla, että onko kortti jo puhelimessa ei tietääkseni pitäisi olla merkitystä tuon aktivoinnin onnistumisen kannalta. Vielä varmistan, oletko kenties vaihtamassa operaattoria, eikä numero ole vielä siirtynyt Soneralle? Tärkeää on ainoastaan se, että aktivointiviestin lähettää Suomessa toimivasta suomalaisesta liittymästä. Soneran ohjesivuilla täällä lukee seuraavaa:

 

"Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi.Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa."

 

Tarkista vielä, että olet noudattanut sivuston ohjeita. Jos ei siltikään onnistu, niin ole yhteydessä asiakaspalveluun, niin voivat aktivoida tuon SIM-kortin. Muista mainita, että itsepalvelu ei toiminut, vaikka noudatit tarkasti ohjeita. Näin välttänet palvelumaksun veloittamisen. Näin ainakin minulla onnistui, kun en saanut Multi-SIM -palvelun korttia toimimaan. Se näet vaati jotain tarkempaa tutkiskelua.

 

Valitettavasti Klaanin puolella ei voida käsitellä asiakkaan tunnistamista vaativia asioit, joten ota yhteyttä asiakaspalveluun. Minäkään en voi valitettavasti muuta kuin neuvoa eteenpäin, sillä olen vain Soneran asiakas, kuten sinäkin. Yhteystiedot löydät täältä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta ja valitse mieluisin yhteydenottotapa. Kysy toki lisää ja kerro, onnistuiko näillä ohjeilla. Hymiö Onnellinen