Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63970
Kirjoituksia 174239

DNSSEC Telian nimipalvelimilla

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 500 kpl

1/3

Minulla on käytössä Huawei B715s-23c mobiilireititin ja sen verkkoasetuksissa ei ole mahdollisuutta valita DNS-palvelimia itse , vaan ne tulevat palveluntarjoajalta automaattisesti DHCP:n kautta.

Liittymänä on Telian prepaid ja nyt kysymys kuuluu , että onko Telian nimipalvelimilla DNSSEC käytössä ja jos ei , niin milloin tulee???

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 500 kpl

2/3

@kustaa1967  kirjoitti:

Minulla on käytössä Huawei B715s-23c mobiilireititin ja sen verkkoasetuksissa ei ole mahdollisuutta valita DNS-palvelimia itse , vaan ne tulevat palveluntarjoajalta automaattisesti DHCP:n kautta.

Liittymänä on Telian prepaid ja nyt kysymys kuuluu , että onko Telian nimipalvelimilla DNSSEC käytössä ja jos ei , niin milloin tulee???

Taisinpa löytää jo vastauksen , kun testasin Cloudflare ESNI Checkerillä , joka väittää , että DNSSEC on käytössä.

Saisinko kuitenkin Telialta vielä vahvistuksen?

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 466 kpl

3/3

@kustaa1967  kirjoitti:

Taisinpa löytää jo vastauksen , kun testasin Cloudflare ESNI Checkerillä , joka väittää , että DNSSEC on käytössä.

Saisinko kuitenkin Telialta vielä vahvistuksen?

Meillä on käytössä DNSSEC nimipalvelimilla.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.