Ihan solmussa laskutuksen kanssa!

  • 14 September 2017
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei! Olen ollut varmaan ainakin 20v Sonera/Telian asiakas ja samalla puh.numerolla koko ajan. Yhteystoiminta on sujunut tähän kevääseen saakka, mutta nyt on kaikki sekaisin. MISTÄÄN ei löydy yhteyssähköpostia, mihin reklamoisi. Tämä on viimeinen keinoni. Puhelinneuvontaan vastaavat nuoret ihmiset, mitkä eivät perehdy ongelmaani.

Olen nyt taas töissäni, mutta olin pitkällä sairaslomalla syyskuun alkuun saakka. Laskutus sujui budjettini puitteissa maaliskuuhun saakka, kunnes minulle sairasvuoteelle ehdotettiin s-postitse jotakin kanavapakettia ilmaiseksi. Ajattelin, että voinhan kokeilla. Ja unohdin koko jutun sitten täysin. En edes tänään tiedä, olisiko minun pitänyt hankkia joku kortti tms että yleensä olisin käytännössä voinut käyttää noita kanavia. Sitten - huonokuntoisena ja yksin asuvana - aloin olla ihmeissäni jatkuvista Telialta tulevista laskuista. = Telia Viihde netti ja mobiili + HBO Nordic Ruutu+viihde+urheilu...Näistä alkoi tulla kuukausittain n 57euron laskuja tuon tuosta,  ilman, että koskaan olin mistään tätä palvelua käyttänyt. Sairaslomatodistuksen voin tarvittaessa toimittaa yms. Olen maksanut nyt näitä ja puhelinlaskuja ja en tiedä enää, mikä on maksettu ja mikä maksamatta. Saan jo 'purkuilmoituksen'!  Omille sivuille pääsen netissä, mutta en laskutustietoihin!? Haluan Telialta nyt ajankohtaisen sähköpostin, mitä olen maksanut ja mitä minulla tällä hetkellä on maksamatta. Hoidetaan maksut kuntoon, ettei pitkäaikainen asiakassuhde vielä kaiken päälle pääty tähän. Mutta haluan Telialta s-postiosoitteen, mihin reklamoida tästä kanavapaketin laskutuksesta sen lisäksi, että otan yhteyttä myös kuluttaja-asiamieheen.

Voi vanhuksia, jotka joutuvat samanlaisten 'ilmaisten' tarjousten kohteeksi! Minä olin vain niin heikkona, etten kyennyt joidenkin kuukausien aikana hoitamaan asioistani terävästi. Nyt olen palannut töihin ja täydessä vireessä ja sain edes tätä kautta itseäni purettua! Puhelinneuvojat eivät asiaani perehdy, eivätkä välitä.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @M060155 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Laitoin asiastasi viestiä eteenpäin Telialle. Kylläpä on ollut nyt paljon vastustusta, mutta hienoa että voit jo paremmin.


Varsinaista sähköpostiosoitetta Telialla ei ole, josta reklamointi menisi hyvin perille. Mutta itse käyttäisin tätä sitä varten : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=1


Pääsetkö tätä kautta laskutustietoihin? : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices


Tässä vielä kaikki yhteystiedot Telialle : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Tervetuloa yhteisöön @M060155



Täällä Yhteisössä emme pysty perehtymään asiaan tarkemmin, sillä tämä vaatii asiakastietoihin perehtymistä, jota emme tätä kautta voi tehdä. 
@kiisseli67 antoikin sulle jo hyvät neuvot yhteydenottoa varten! Suosittelen myös ehdottomasti tuon yhteydenottopyynnön jättämistä. Yhteydenottopyyntöön voit kirjata asiasi mahdollisimman tarkasti, ja olemme sitten täältä päin yhteydessä. 

Laskut löytyvät laskuarkistosta, kuin kirjautuu sivuillemme esimerkiksi verkkopankkitunnuksien avulla täällä. :) 

Vastaa