Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60238
Kirjoituksia 165907

Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?



Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2016
Kirjoituksia: 59
11/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?

Tähän asiaan liittyvän verkkoelementin valmistaja on määritellyt tuon 30 sekuntia hälytysajaksi, joten tämän muuttaminen verkkoon on hankalaa ja se vaikuttaa mahdollisesti myös muihin palveluihin sekä kustannustehokkuus muutoksessa on sangen alhainen. Tästä syystä joudutaan etenemään toistaiseksi tällä aikamääreellä.

 

Kiitän kuitenkin tähän ketjuun tulleista palautteista, välitän ne eteenpäin! Hymiö Onnellinen

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-06-2017
Kirjoituksia: 4
12/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?

Kiitos rehellisestä vastauksesta. Se vahvistaa sen, mikä muutenkin oli tiedossa: kyseessä ei ole vika, vaan ominaisuus. Sillä kuitenkin kiusataan asiakkaita. Onneksi muut operaattorit eivät ole hankkineet niin huonoja "verkkoelementtejä".

Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 664
Kirjautuneena
13/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?


@lasselusse kirjoitti:


samoilla linjoilla, pitäisi tuo hälytysaika olla 120 sekuntia keskiverto tilanteeseen.

 


Tämä on varmaan sitten makuasioita mutta minulla ei tulisi mieleenkään soittaa kenenkään kännykkään ja antaa sen piristä vaikka sen kaksi minuuttia. Jos joku ei vastaa 10-20 sekunnissa, hän ei kyllä vastaa ollenkaan juuri silloin joten kokeilen myöhemmin uudelleen. Koskaan ei ole ollut ongelmia sen takia, että hälytysaika olisi ollut liian lyhyt, olen itse ollut sitten soittajana tai puhelun vastaanottajana.

0 tykkäystä
Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-12-2013
Kirjoituksia: 4 399
14/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?


@TeroRe kirjoitti:

@lasselusse kirjoitti:


samoilla linjoilla, pitäisi tuo hälytysaika olla 120 sekuntia keskiverto tilanteeseen.

 


Tämä on varmaan sitten makuasioita mutta minulla ei tulisi mieleenkään soittaa kenenkään kännykkään ja antaa sen piristä vaikka sen kaksi minuuttia. Jos joku ei vastaa 10-20 sekunnissa, hän ei kyllä vastaa ollenkaan juuri silloin joten kokeilen myöhemmin uudelleen. Koskaan ei ole ollut ongelmia sen takia, että hälytysaika olisi ollut liian lyhyt, olen itse ollut sitten soittajana tai puhelun vastaanottajana.


ja jos oikeasti tärkeää niin kyllä soittaa uusiksi Hymiö Onnellinen Ei tarvitse aina olla tavoitettavissa ja turhaan se sielä joku odottaa kärsimättömänä 2min... 

Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 664
Kirjautuneena
15/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?

Toisaalta, jos hälytysaika olisi maksimissaan sen 120 sekuntia niin jokainen voisi hälytellä sen mukaan kuin haluaa. Eipä tuosta pidemmästä soittoajasta sinänsä haittaakaan ole Hymiö Onnellinen

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-06-2017
Kirjoituksia: 4
16/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?


@TeroRe kirjoitti:

@lasselusse kirjoitti:


samoilla linjoilla, pitäisi tuo hälytysaika olla 120 sekuntia keskiverto tilanteeseen.

 


Tämä on varmaan sitten makuasioita mutta minulla ei tulisi mieleenkään soittaa kenenkään kännykkään ja antaa sen piristä vaikka sen kaksi minuuttia. Jos joku ei vastaa 10-20 sekunnissa, hän ei kyllä vastaa ollenkaan juuri silloin joten kokeilen myöhemmin uudelleen. Koskaan ei ole ollut ongelmia sen takia, että hälytysaika olisi ollut liian lyhyt, olen itse ollut sitten soittajana tai puhelun vastaanottajana.


Se asia tulee olla sinun, eikä puhelinoperaattorin päätettävissä. Minä olen asiakas myös ja olen aivan toista mieltä. 

Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-12-2013
Kirjoituksia: 4 399
17/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?


@Junttimaisteri kirjoitti:

@TeroRe kirjoitti:

@lasselusse kirjoitti:


samoilla linjoilla, pitäisi tuo hälytysaika olla 120 sekuntia keskiverto tilanteeseen.

 


Tämä on varmaan sitten makuasioita mutta minulla ei tulisi mieleenkään soittaa kenenkään kännykkään ja antaa sen piristä vaikka sen kaksi minuuttia. Jos joku ei vastaa 10-20 sekunnissa, hän ei kyllä vastaa ollenkaan juuri silloin joten kokeilen myöhemmin uudelleen. Koskaan ei ole ollut ongelmia sen takia, että hälytysaika olisi ollut liian lyhyt, olen itse ollut sitten soittajana tai puhelun vastaanottajana.


Se asia tulee olla sinun, eikä puhelinoperaattorin päätettävissä. Minä olen asiakas myös ja olen aivan toista mieltä. 


Paitsi ei tosiaan haittaa käyttäjille mutta kun linja auki verkossa se syö aina kapasiteettia... Toki tätä saa aina rahalla lisää Hymiö Onnellinen 

0 tykkäystä
Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 664
Kirjautuneena
18/18

Vs: Kärsimätön soittaja vai Telian liittymä?


@Junttimaisteri kirjoitti:

@TeroRe kirjoitti:

@lasselusse kirjoitti:


samoilla linjoilla, pitäisi tuo hälytysaika olla 120 sekuntia keskiverto tilanteeseen.

 


Tämä on varmaan sitten makuasioita mutta minulla ei tulisi mieleenkään soittaa kenenkään kännykkään ja antaa sen piristä vaikka sen kaksi minuuttia. Jos joku ei vastaa 10-20 sekunnissa, hän ei kyllä vastaa ollenkaan juuri silloin joten kokeilen myöhemmin uudelleen. Koskaan ei ole ollut ongelmia sen takia, että hälytysaika olisi ollut liian lyhyt, olen itse ollut sitten soittajana tai puhelun vastaanottajana.


Se asia tulee olla sinun, eikä puhelinoperaattorin päätettävissä. Minä olen asiakas myös ja olen aivan toista mieltä. 


Juuri näin ja varsinkin kun tosiaan tästä ei olisi haittaa suuntaan eikä toiseen vaikka aika olisikin pidempi.

 

Aloin muuten miettimään, että miten se vaikuttaisi esim. joihinkin yritysasiakkaiden palveluihin, vaihdepalveluihin ja erilaisiin soittoketjuihin. Vai vaikuttaisiko mitenkään.

 

No mutta, käyttämämme verkkolaitteisto (tjsp) määrittelee meillä tämän asian kuten aikaisemmin kerrottua.

0 tykkäystä