Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Paavali01
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Keskittämisedun poistuminen kaksi päivää ennen laskutuskauden loppua

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miten  keskittämisalennukset poistuvat takaperoisesti laskutuskauden alusta saakka,  vaikka puhelinliittymä on vaihdettu 2 päivää ennen s laskutuskauden loppua.  Ei taida olla ihan ok olisko kuluttaja-asiamiehelle tehtävä valitus. 

 

---

Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

1 vastaus
SonjaNii
Moderaattori
Moderaattori
  • 28 custom-general.kudos
  • 79 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Paavali01  kirjoitti:

Miten  keskittämisalennukset poistuvat takaperoisesti laskutuskauden alusta saakka,  vaikka puhelinliittymä on vaihdettu 2 päivää ennen s laskutuskauden loppua.  Ei taida olla ihan ok olisko kuluttaja-asiamiehelle tehtävä valitus. 

 

---

Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


Alkuun haluan pahoitella viivästynyttä vastausta.

Jokaisella laskutuskaudella maksetaan yksi kokonainen kuukausimaksu sillä hinnalla, joka on kyseisen paketin kuukausimaksu laskutuskauden lopussa. Eli jos laskutuskausi on alkanut sinulla keskittäjähinnalla, mutta muutos tapahtui laskutuskauden loppupäässä, on maksun summa koko laskutuskaudelta tuo uusi korkeampi hinta. Sama pätee myös toisinpäin, eli jos liittymää päivitetään kesken laskutuskauden edullisemmaksi, on seuraava lasku kokonaisuudessaan tällä edullisemmalla hinnalla.