Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
saapas15
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymä vaihdettiin, nyt en pysty soittamaan tai käyttämään nettiä puhelimessa.

10:30 piti vaihtaa telian sim-kortti sisään, jotta saan uuden liittymän käyttöön. "Vain hätäpuhelut" on käytössä. En pääse edes chattiin, kun en voi käyttää puhelimen nettiä.

3 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1703 custom-general.kudos
  • 2658 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Hei!

 

Onhan oikea viikonpäivä? Oletko jo kokeillut käynnistää puhelimen uudelleen? Toimiiko vanha SIM-kortti? Onko toista laitetta, jossa voisit kokeilla, että toimiiko liittymä siinäkään?

 

Kuitenkin pääset jollakin tavalla nettiin, niin pääsetkö telia.fi -sivustolle ja sinne kirjautumalla chattiin? Jos käytössäsi on toinen puhelin, niin voit myös soittaa 020 690 400 ,joka on Telian aspan numero. Vikapalvelu on siellä vielä klo. 20.00 asti. Tekemällä häiriöilmoituksen verkkosivuilla saat asian myös vireille, mutta se ei ole niin nopea tapa kuin edellä mainitut.

 

 

saapas15
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

No juu, minähän se hätäinen pölkkypää olin. Jostain syystä en rekisteröinyt tuota päivämäärää viesteissä. Niitä tuli 2 kpl aamulla ennen kahdeksaa, vilkaisin ja luki että 10:30 vaihtuu, laitoin uuden kortin sisään ja lähdin töihin. 14.9 vasta vaihtuu 😃 Kiitos sinulle!

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1703 custom-general.kudos
  • 2658 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Hei!

 

Hyvä, ettei mitään ollut rikki. Nykypäivänä infoa tulee joka tuutista, joten ei tavatonta, jos jää jokin päivämäärä huomaamatta. Mahtavaa, että homma selvisi ja toivotaan, että tuolloin 14.9.numeronsiirto onnistuu! Hymiö Onnellinen