Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63218
Kirjoituksia 172537

Liittymän data laskenut yllättäen



Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-07-2016
Kirjoituksia: 111
1/12

Liittymän data laskenut yllättäen

Hei

 

Huomasin että liittymäni dataraja on laskenut rajattomasta 5 GT/kk

0 tykkäystä
11 vastausta
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 328
2/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen


@tch41 kirjoitti:

Hei

 

Huomasin että liittymäni dataraja on laskenut rajattomasta 5 GT/kk


Morjesta!

 

Jos et itse ole päivittänyt liittymää mihinkään suuntaan, voihan olla, että jokin määräaikainen etu on päättynyt? Kuullostaa oudolta, että itsestään olisi liittymät muuttuneet. En osaa sanoa, olisko tuo Sonera/TeleFinland -> Telia muutos voinut vaikuttaa? Turhautunut-hymiö Mielestäni ei.

 

Ainakin viimeisimmältä laskulta saat tarkistettua, mitä palveluita ja mahdollisia määräaikoja on ollut käytössä ja vertaat vaikka edelliseen laskuun.

 

Myös asiakaspalvelu osaa kertoa tuosta tarkemmin, täällä Yhteisössä ei valitettavasti voida käsitellä asiakkaan tunnistamista vaativia juttuja, enkä esim. minä edes pystyisikään, kun olen vain asiakas siinä missä sinäkin.

 

Aspan yhteystiedot löytyvät täältä, ehkä kätevimmin apua saat chatin puolelta tai jos olet reissussa, niin käväise vaikka Telia Kaupassa, niin tsekkaavat mikä on homman nimi. Kyllä jokin selitys tuohon on saatava.

 

Yhteystiedot täällä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

 

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-07-2016
Kirjoituksia: 111
3/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen

Joo. En ole koskenut liittymän asetuksiin. Ja vielä aamulla Nettini oli rajaton mutta nyt rajallinen

0 tykkäystä
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 328
4/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen


@tch41 kirjoitti:

Joo. En ole koskenut liittymän asetuksiin. Ja vielä aamulla Nettini oli rajaton mutta nyt rajallinen


Perin erikoista .Kannattaa tosiaan kysyä, mitä on tapahtunut.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-07-2016
Kirjoituksia: 111
5/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen

Eli laitan asiakaspalveluun viestiä

0 tykkäystä
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 328
6/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen


@tch41 kirjoitti:

Eli laitan asiakaspalveluun viestiä


Joo laita toki. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 393
7/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen


@tch41 kirjoitti:

Hei

 

Huomasin että liittymäni dataraja on laskenut rajattomasta 5 GT/kk


Onko varmasti noin että on rajattomasta laskenut 5 GT/kk vai onko kysymys tästä uudistuksesta jossa näkyy käytetty datan määrä tähän mennessä? Laitan esimerkkinä screenshotin rajattomasta liittymästäni, jossa näkyy että dataa on käytetty tähän mennessä 4 GT 😉

 

IMG_20170420_155509_174.jpg

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-07-2016
Kirjoituksia: 111
8/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen

Minulla on näin. 

Enkä haluaisi maksaa hirveästi enemmän kuin nyt.

Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 393
9/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen

No tuo kyllä kannattaa selvittää aspan kanssa, vaikka chatilla tai yhteydenottopyynnöllä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

Selvästi tuossa on kyllä tapahtunut jokin virhe, jos et itse ole liittymää päivittänyt tuollaiseksi.

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 885
10/12

Vs: Liittymän data laskenut yllättäen

Mikäli liittymän ominaisuuksia muutetaan meidän toimesta, infotaan siinä tapauksessa asiakasta aina hyvissä ajoin. Olisiko tässä sellainen mahdollista että olisit käynyt tekemässä muutoksen itse? Entä oletko aiemmin ollut Tele Finlandin asiakas ja liittymä olisi päivitetty nyt meidän uuteen tarjoomaan? Jos olet laittanut palvelupyynnön niin toki sitä kautta saat sitten tarkemman vastauksen mitä liittymälle on tapahtunut.

Kaikista päivityksistä tulee vahvistus telia.fi -sivustolle kohtaan Laskut ja viestit. Sieltäkin voit käydä kurkkaamassa oletko saanut vahvistusta muutoksesta. Viesti löytyy kun kirjaudut ensin sivustolle Telia-tunnukselle tai pankkitunnuksellasi.