06-12-2018
09:45
Muokattu
06-12-2018
09:55
Minulla Telian puhelinliittymän laskutuskausi päättyy aina kuukauden 2. päivänä. No nyt kyllä laskutuskausi taas vaihtui ja laskukin tuli verkkopankkiin kuten pitääkin.
Se mikä ei tällä kerralla ole toiminut kuten pitää on, että Omilla sivuilla ei liittymän käyttötiedot ole laskutuskauden vaihtuessa nollautuneet , vaan siellä näkyy edelleen jo laskutetun kauden tiedot. Aiotteko laskuttaa ne kahteen kertaan vai mikä siellä tökkii???
Kyllä tämä aiemmin on toiminut ihan oikein.
11-12-2018 11:42
@irritus@ kirjoitti:Täällä datalaskuri on nollautunut, mutta saldo on selvästi edellisen laskutuskauden saldo.
Ihan samat on sävelet eli mistään yksittäistapauksesta ei ole kyse. Siis kyllä minullakin datalaskuri kauden vaihtuessa nollaantui , mutta puhelut ja viestit jämähtivät paikalleen näyttämään edellisen laskutuskauden tietoja ja uudet tiedot eivät Omille sivuille eikä mobiiliappiin päivity.
Onko asia edes tutkinnassa , niin sitä tietoa en ole saanut , vaikka sen vikailmoituksen tein.
11-12-2018 15:32
Itse ongelma on tiedostettu ja selvityksessä kyllä.
Sinun tilanteesta en pysty sanomaan tarkemmin että onko sinun nimissä tiketti tutkinnassa kun vaatii pääsyn asiakastietoihin.
11-12-2018
16:09
Muokattu
11-12-2018
16:11
@JuhoOlliLo@ kirjoitti:Itse ongelma on tiedostettu ja selvityksessä kyllä.
Sinun tilanteesta en pysty sanomaan tarkemmin että onko sinun nimissä tiketti tutkinnassa kun vaatii pääsyn asiakastietoihin.
Ei tämä näytä olevan mikään yksittäinen ongelma , vaan koskee useampaa asiakasta. Hyvä , että lopultakin olette ottaneet asian selvitykseen , vaikka ensin näytti siltä , ettei asia kiinnosta Telialla yhtään ketään.
Oma tilanteeni ratkeaa ymmärtääkseni samalla kertaa muiden kanssa. Laittakaapa hommaan vauhtia , sillä vika on kestänyt jo toista viikkoa.
13-12-2018 13:26
Laskukin tuli ja nyt minulla on neljä toisistaan eroavaa asiakirjaa yhdestä ja samasta liittymästä.
alkupvm | € | |
tilausvahvistus | 18.11.2018 | 13,00 |
toimitusvahvistus | 14.11.2018 | 9,99 |
saldotieto | 12,99 | |
lasku | 11.11.2018 | 13,00 |
Haloo ja pitkä huokaus!
13-12-2018 13:33
@irritus kirjoitti:Laskukin tuli ja nyt minulla on neljä toisistaan eroavaa asiakirjaa yhdestä ja samasta liittymästä.
alkupvm € tilausvahvistus 18.11.2018 13,00 toimitusvahvistus 14.11.2018 9,99 saldotieto 12,99 lasku 11.11.2018 13,00
Haloo ja pitkä huokaus!
Tätä minäkin olen pelännyt koko ajan. Taitaa olla viisainta jättää maksamatta laskut kunnes Telia saa selvitettyä soppansa.
13-12-2018 15:53
@kustaa1967 kirjoitti:
@irritus kirjoitti:
Laskukin tuli ja nyt minulla on neljä toisistaan eroavaa asiakirjaa yhdestä ja samasta liittymästä.
alkupvm € tilausvahvistus 18.11.2018 13,00 toimitusvahvistus 14.11.2018 9,99 saldotieto 12,99 lasku 11.11.2018 13,00
Haloo ja pitkä huokaus!
Tätä minäkin olen pelännyt koko ajan. Taitaa olla viisainta jättää maksamatta laskut kunnes Telia saa selvitettyä soppansa.
Lasku- tai muihin asiakastietoihin ei täällä Yhteisössä päästä tarkemmin käsiksi, joten siihen ei valitettavasti päästä antamaan parempaa selvitystä.
Jos mahdollista, niin meille voi laittaa esimerkiksi Telia Finlandin Facebook-sivujen yksityisviesillä tai Omien sivujen chatin kautta tiedot näistä, jotta päästään tarkemmin lasku ja vahvistukset katsomaan kuntoon.
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*
13-12-2018 16:55
@JoonasLam kirjoitti:Lasku- tai muihin asiakastietoihin ei täällä Yhteisössä päästä tarkemmin käsiksi, joten siihen ei valitettavasti päästä antamaan parempaa selvitystä.
Jos mahdollista, niin meille voi laittaa esimerkiksi Telia Finlandin Facebook-sivujen yksityisviesillä tai Omien sivujen chatin kautta tiedot näistä, jotta päästään tarkemmin lasku ja vahvistukset katsomaan kuntoon.
Joo niinhän se on. No ne vikailmoitukset on tehty jo monta päivää sitten tarpeellisin tiedoin , joten ei puutu muuta kuin , että korjaatte mokanne.
14-12-2018
12:13
Muokattu
14-12-2018
12:14
@SannaMKoo kirjoitti:Tietojen päivittymisen tulisi tosiaan tapahtua ihan automaattisesti, ja ajoittain näissä saattaa olla pieniä viivästymisiä. Tilannetta ilman muuta seuraillaan jo nyt täälläkin, mutta jos tiedot eivät kohdallasi päivity, niin kannattaa vielä tehdä häiriöilmoitus. Tällöin vielä erikseen myös ilmoitamme sinulle, kun häiriö on saatu korjattua!
Juu.
Pelkäksi seurailuksi näköjään tämä sitten meni , kun mitään korjausta ei ole tullut. Hoh hoijaa jo pian kaksi viikkoa on ollut vika päällä ja vikaimoituksestakin on jo melkein viikko. Korjausta vain ei kuulu.
14-12-2018 13:00
Häiriö on edelleen korjauksessa ja pyrimme saamaan asian kuntoon niin pian kuin mahdollista. Eli häiriön kanssa tehdään töitä, eikä asian hoito ole unohtunut mihinkään
14-12-2018
13:43
Muokattu
14-12-2018
13:44
@SaJoonas kirjoitti:Häiriö on edelleen korjauksessa ja pyrimme saamaan asian kuntoon niin pian kuin mahdollista. Eli häiriön kanssa tehdään töitä, eikä asian hoito ole unohtunut mihinkään
Niinpä. Täältä käsin on mahdotonta tietää tapahtuuko siellä korjauksessa yhtään mitään. Sen kyllä tiedän , että kahden viikon korjausaika on kohtuuttoman pitkä. Joko ne korjaajat ei tee mitään tai mikä vielä pahempaa , että he eivät osaa tehdä mitään.
Hopi hopi nyt sen korjauksen kanssa.