peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52569 Jäsentä
151314 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Liittymän laskutus



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 206
21/22

Vs: Liittymän laskutus

No niin. Nyt näyttäisi tilanne käyttötietojen osalta korjaantuneen. Kiitos siitä.

 

Vähän huono maku kyllä koko sopasta jäi , sillä ensin aspa ei oikein uskonut , että mitään vikaa systeemeissä on ja kun tein vikailmoituksen , niin vastaus oli , että älä valita ja odottele vain.

 

No odoteltu on ja vian korjaukseen meni melkein kolme viikkoa. Mielestäni se on aika surkea suoritus Telialta.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 149
22/22

Vs: Liittymän laskutus


@kustaa1967  kirjoitti:

 

Vähän huono maku kyllä koko sopasta jäi , sillä ensin aspa ei oikein uskonut , että mitään vikaa systeemeissä on ja kun tein vikailmoituksen , niin vastaus oli , että älä valita ja odottele vain.

 

No odoteltu on ja vian korjaukseen meni melkein kolme viikkoa. Mielestäni se on aika surkea suoritus Telialta.


Todella harmi kuulla, että tästä jäi sinulle huono fiilis! Kyseinen tilanne kosketti tosiaan osaa asiakkaistamme, ja ajoittain viankorjaukseen saattaa mennä tovikin riippuen siitä, millainen häiriö on kyseessä, ja mistä tilanne johtuu. 

 

Otamme jatkossakin mieluusti vastaan ilmoituksia mahdollisista häiriöistä, tai muista eteen osuvista haasteista palveluidemme käytössä. Nämä ovat meille aina tärkeää infoa, ja missään nimessä ei haluta jättää sellaista tunnetta, että häiriö olisi mitenkään vähäpätöinen. Pahoittelut siis vielä omasta puolestani, ja kiitokset häiriöilmoituksen teosta! Otetaan tästä ehdottomasti opiksi! 


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg