Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64228
Kirjoituksia 174726

Liittymätarjous mobiililiittymistä

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 14 kpl

1/6

Huoh.

Onko "kanta-asiakkaalla, yli 20v." muuta keinoa saada paras tarjous Telia mobiileista kuin tilata liittymä joltain toiselta Operaattorilta?!

Vain silloin "karhu" herää ja kysyy oletko tosissasi.

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
5 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

2/6

Tervehdys @timo09052015🙂

Suosittelen lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. 24/7 chat, että voisitte yhdessä katsoa liittymäsi asiat kerralla kuntoon. En tiedä tilanteestasi, mutta Telian vakioasiakkaana olen löytänyt kaikki tarvittavat palvelut ja liittymät yhden katon alta. On minulla lisäksi palveluita ja liittymiä mm. Elisalle, DNA:lle ja Telia Dot:lle, mutta joita käytän silloin tällöin.

Lisäksi numeron siirron yhteydessä toiselle teleoperaattorille on olemassa "winback" eli voita takaisin mahdollisuus jolloin sinulle tarjotaan liittymästä hinta josta et periaatteessa voi kieltäytyä! 🤗

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 171 kpl

3/6

@Sekunti  kirjoitti:

Tervehdys @timo09052015🙂

Suosittelen lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. 24/7 chat, että voisitte yhdessä katsoa liittymäsi asiat kerralla kuntoon. En tiedä tilanteestasi, mutta Telian vakioasiakkaana olen löytänyt kaikki tarvittavat palvelut ja liittymät yhden katon alta. On minulla lisäksi palveluita ja liittymiä mm. Elisalle, DNA:lle ja Telia Dot:lle, mutta joita käytän silloin tällöin.

Lisäksi numeron siirron yhteydessä toiselle teleoperaattorille on olemassa "winback" eli voita takaisin mahdollisuus jolloin sinulle tarjotaan liittymästä hinta josta et periaatteessa voi kieltäytyä! 🤗

Kyllähän Timo tiesi tämän winback pelleilyn. Hän kuvaili sen hyvin omalla tavallaan.

Toinen ihmettelyni on, miksi Telia ei vastaa hänen viestiinsä? Telialla on se ajankohtainen vastaus kysymykseen. 

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

4/6

Aivan @Baron! Kyllä Telialaiset vastaavat mahdollisimman pian kun ennättävät. Eihän toki Telia ole ainoa teleoperaattori, joka tarjoaa enimmäkseen uusille asiakkaille paljon huokeamman tarjoushinnan kuin vanhoille asiakkaille. Suurin osa taitaa olla määräaikaisia sopimuksia. Lisäksi normaali liittymähinnoittelu ei eroa muiden teleoperaattorien välillä, mutta on syytä ottaa huomioon mm. peittoalueen kattavuus ja mahdolliset lisäpalvelut mitä ei välttämättä toinen teleoperaattori pysty tarjoamaan. Nykyaikana voi olla useamman operaattorin asiakas ja valita itselleen sopivimman palvelukokonaisuuden ☺️

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 928 kpl

5/6

@timo09052015  kirjoitti:

Huoh.

Onko "kanta-asiakkaalla, yli 20v." muuta keinoa saada paras tarjous Telia mobiileista kuin tilata liittymä joltain toiselta Operaattorilta?!

Olet saanutkin jo hyviä vastauksia muilta Yhteisöläisiltä ja oma vinkkinikin on, kuten @Sekunti tuossa kirjoittikin niin olla yhteydessä Asiakaspalveluumme. Sitä kautta voidaan katsoa paketit ja palvelut kuntoon. Harvoin operaattoreilta, pankeilta, vakuutusyhtiöiltä tai muiltakaan vastaavilta tulee "automaattisia" hinnan alennuksia, mutta kannattaa itse olla yhteydessä silloin kun asia on itselle ajankohtaista. Aspassa saadaan varmasti katsottua homma kuntoon niin ettei operaattorin vaihto ole tarpeellista. 

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 171 kpl

6/6

@Merja_J  kirjoitti:

@timo09052015  kirjoitti:

Huoh.

Olet saanutkin jo hyviä vastauksia muilta Yhteisöläisiltä ja oma vinkkinikin on, kuten @Sekunti tuossa kirjoittikin niin olla yhteydessä Asiakaspalveluumme. Sitä kautta voidaan katsoa paketit ja palvelut kuntoon. Harvoin operaattoreilta, pankeilta, vakuutusyhtiöiltä tai muiltakaan vastaavilta tulee "automaattisia" hinnan alennuksia, mutta kannattaa itse olla yhteydessä silloin kun asia on itselle ajankohtaista. Aspassa saadaan varmasti katsottua homma kuntoon niin ettei operaattorin vaihto ole tarpeellista. 

Jos ei käytäntö ole viime viikkoina muuttunut, niin @timo09052015 on oikeassa ja Merja väärässä. Eli winback prosessiin alistuminen antaa parhaan tarjouksen. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.