Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hannuheik1
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi mobiilivarmenne ei toimi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mobiilivarmenne ei toimi, minulla oli tunnukset ja kaikki, tänä aamuna vaan ei enää toimi eikä uutta tuunusta pysty luomaan... mikä vikana?

1 vastaus
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 672 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @hannuheik1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Laajempaa häiriötä mobiilivarmenteen toiminnassa ei tällähetkellä ole havaittu. Ongelmatilanteissa suosittelen ensimmäisenä käynnistämään aina puhelimen uudelleen ja testaamaan toimivuutta eri selaimella ja eri palveluun. Oletko esim. kokeillut jo kirjautua meidän sivuille tai Omakantaan?

 

Jos haluat kertoa mihin sivuille olet yrittänyt kirjautua, niin voin selvittää asiaa tarkemmin ja kokeilla itse kirjautua.

Millaisen virheilmoituksen saat luodessasi uutta tunnusta? Jos vanha on aktiivinen, ei uutta pysty luomaan samalla liittymänumerolla.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.