Miksi mobiilivarmenne ei toimi?

  • 9 March 2020
  • 1 kommentti
  • 1519 katselukertaa

Mobiilivarmenne ei toimi, minulla oli tunnukset ja kaikki, tänä aamuna vaan ei enää toimi eikä uutta tuunusta pysty luomaan... mikä vikana?


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Moikka @hannuheik1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Laajempaa häiriötä mobiilivarmenteen toiminnassa ei tällähetkellä ole havaittu. Ongelmatilanteissa suosittelen ensimmäisenä käynnistämään aina puhelimen uudelleen ja testaamaan toimivuutta eri selaimella ja eri palveluun. Oletko esim. kokeillut jo kirjautua meidän sivuille tai Omakantaan?

 

Jos haluat kertoa mihin sivuille olet yrittänyt kirjautua, niin voin selvittää asiaa tarkemmin ja kokeilla itse kirjautua.

Millaisen virheilmoituksen saat luodessasi uutta tunnusta? Jos vanha on aktiivinen, ei uutta pysty luomaan samalla liittymänumerolla.

Vastaa