Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62389
Kirjoituksia 170456

Prepaid SIM-kortin vaihtaminen?

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎30-05-2017
Kirjoituksia: 1
1/3

Prepaid SIM-kortin vaihtaminen?

Tarvitsisin nano-SIMin uuteen puhelimeen. Minulla on iänvanha "täysikokoinen" SIM Nokia C2-01-luurista ja en tietenkään haluaisi menettää numeroa. Mitä teen?

Edit MinnaLN: Otsikkoa muokattu hieman.

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 442
2/3

Vs: Vanhan SIM-kortin päivitys nanoon / Prepaid?

@rekku9  kirjoitti:

Tarvitsisin nano-SIMin uuteen puhelimeen. Minulla on iänvanha "täysikokoinen" SIM Nokia C2-01-luurista ja en tietenkään haluaisi menettää numeroa. Mitä teen?

Ei muuta kuin henkkarit ja vanhan SIM-kortin alkuperäinen pakkaus mukaan ja sitten Telia-kauppaan vaihtamaan SIM-korttia.

Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 344
Kirjautuneena
3/3

Vs: Vanhan SIM-kortin päivitys nanoon / Prepaid?

@kustaa1967  kirjoitti:

@rekku9  kirjoitti:

Ei muuta kuin henkkarit ja vanhan SIM-kortin alkuperäinen pakkaus mukaan ja sitten Telia-kauppaan vaihtamaan SIM-korttia.

Vanhan sim-kortin pakkauksesta tai kehyksestä selviää puhelinnumero, puk-koodi ja kortin sarjanumero joita tarvitaan kun aktivoidaan uusi sim-kortti. Henkilöllisyystodistus on oltava mukana, jotta väärinkäytöksiltä vältyttäisiin. Myös jossain Telia pisteissä voi onnistua kortin vaihto, jos siellä on prepaid sim-kortteja saatavilla.