Hei!
Sain Telialta ma:na 6.6.22 klo 16:07 ja klo 16:20 tällaisen viestin:
”Hei, kesän kunniaksi meillä on huima lataustarjous K-ruokakaupoissa!
Kun lataat ajalla 6.6. – 19.6.22 vähintään 20 euron edestä saldoa Telia Prepaid -liittymääsi,
saat 10 euroa ekstrasaldoa kaupan päälle.
Tarjous koskee vain K-ruokakaupoista ostettuja latauslipukkeita.
T. Telia”
Sain Telialta ke:na 15.6.22 klo 14:04 tämän viestin:
”Telia Prepaid -lataustarjous voimassa vielä tämän viikon K-ruokakaupoissa!
Kun lataat ajalla 2.6. – 19.6.22 vähintään 20 euron edestä saldoa Telia Prepaid -liittymääsi,
saat 10 euroa ekstrasaldoa kaupan päälle.
Tarjous koskee vain K-ruokakaupoista ostettuja latauslipukkeita.
T. Telia”
Olen käynyt keskiviikosta 8.6.22 lähtien Helsingissä ja Vantaalla monessa K-ruokakaupassa
(= Citymarketissa, useammassa K-supermarketissa sekä useammassa K-marketissa).
Missään noista EI kuitenkaan voinut ladata saldoa Telian liittymiin !!!
Joissakin paikoissa oli myynnissä niitä uusia Telian liittymiä, joissa vaihtuisi numerokin, mutta nuohan eivät ole sama asia kuin se pelkkä saldolataus !!!
Ovatko siis nuo ko. tarjouskampanjaviestit olleet ihan huijausta, koska K-kaupoissa tuota latausta EI voi käytännössä tehdä ?!?!?
Jatkoa ajatellen kannattaisi VÄHÄN paremmin informoida myös ko. kauppoja, ettei asiakkaan tarvitsisi nähdä NÄIN suurta vaivaa todetakseen vain, että ko. lataus EI onnistu ko. kaupoissa !!!
PS. Telian Chat-palvelu on ruuhkautunut, joten sitä kautta en saanut vastausta ko. ongelmaan!
En aio soittaa ko. asian tiimoilta minnekään, koska haluan saada tähän ihan kirjallisen vastauksen!
---
Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikko