Puhelinliittymän ja palvelun avausmaksut

  • 23 July 2017
  • 1 kommentti
  • 37 katselukertaa

Liittyessäni Telian asiakkaaksi asiakaspalvelun houkutukseen langenneena sain parin viikon päästä sähköpostia, jossa kerrottiin, että ensimmäinen laskusi on kohta tulossa. Sanottiin, että älä ylläty  normaalia korkeammasta laskusta näin: "Ensimmäisellä laskulla on usein myös liittymäsi tai palvelusi avausmaksu. Tämä kirpaisee vain hetken sillä maksat sen vain kerran". Sopimusta tehtäessä mistään ylimääräisistä maksuista ei ollut tietoa eikä puhetta. Moraalitonta, epärehellistä kaupankekoa! En ole vielä saaanut laskua, mutta kun etukäteen varoitellaan laskuttajan taholta niin siihen on uskominen.

 
 

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Moikka @Kupipir ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Toki myyntitilanteessa tulee kertoa avausmaksusta, mikäli sellainen veloitetaan. Tilausvahvistuksessa on aina mainittu myös avausmaksusta, jos avausmaksu peritään.

Suosittelen odottelemaan ensimmäistä laskua ja tarvittaessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, mikäli avausmaksu on sinulta peritty eikä siitä mainittu.

Kaikki yhteydenottokanavamme löydät täältä

Vastaa