SIM-kortin aktivointi

  • 31 December 2016
  • 1 kommentti
  • 70 katselukertaa

Miten sim-kortin saa aktivoitua? Kortti haettu liikkeestä. Tekstiviesti ei onnistu. Tulee viesti tilausta ei löytynyt numerolla. Tarkoitis vaihtaa pienempi kortti uuteen puhelimeen.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei EijaUotila46 ja tervetuloa Klaaniin!


 


Jos sim-kortin aktivointi ei onnistu Omien Sivujenkaan kautta ( Omat Sivut - Liittymäni - Aktivoi sim-kortti ), niin ota Omien Sivujen Chatin kautta yhteys Asiakaspalveluun ja kerro ettet pysty aktivoimaan sim-korttia. Omien Sivujen käyttöön tarvitset Sonera Tunnukset : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sonera-Tunnuksen-luominen-ja-unohtuneen-salasanan-uusiminen?id=1329 , jos sinulla ei vielä ole niitä.


 


Chat ilmestyy oikeaan alanurkkaan Omilla Sivuilla, kunhan siellä ei ole mainoksenestoa käytössä.


 


Edit. Löysin myös tälläistä tietoa sim-kortin aktivoinnista : 


Mikäli SIM-kortti on haettu kaupasta:


Mikäli vanha SIM-kortti on toiminnassa, lähetetään vanhalla SIM-kortilla tekstiviesti TILAA KV numeroon 15400 (0e). Asiakas saa paluuviestin, johon tulee vastata lähettämällä tekstiviesti KYTKE (numero 15400).


 


Mikäli ongelmia silti ilmenee, niin yhteys asiakaspalveluun tai aukioloaikojen ulkopuolella omien sivujen chat pystyy myös olemaan avuksi.

Nämä ohjeet koskevat siis olemassa olevan liittymän kortinvaihtoa. Uudet liittymät toki aukeavat automaattisesti, eli niiden osalta aktivointia ei tarvitse itse hoitaa.

Vastaa