Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hanget
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

SIM-kortti ei rekisteröidy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään piti puhelinliittymän siirtyä Telialle, mutta nyt ole ilman puhelinta, sillä SIM-kortti ei rekisteröidy. Olen aiemminkin vaihtanut 2 kertaa yhtiötä ilman ongelmia. Tosin kyseessä ei ollutkaan Telia...

Taidanpa vaihtaa piakkoin takaisin jollekin muulle firmalle. Nämä Telian nettisivutkin ovat kyllä epäkäytettävyydessään, hitaudessaan, sekavuudessaan ja toimimattomuudessaan ihan omaa luokaansa. Olisinpa vaan tämän tiennyt etukäteen, niin olisi pysynyt kaukana tästä puljusta!

Kyllä ottaa päästä, kun pitäisi hoitaa asioita.

4 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1773 custom-general.kudos
  • 2325 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei ja tervetuloa Yhteisöön @hanget!

 

Suosittelen perehtymään tähän Telian tukisivuston artikkeliin:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/numeronsiirto

 

Oletko saanut mitään tekstiviestejä numeronsiirrosta? Numeron siirto kestää 5-7 arkipäivää. Viimeinen tulee ennen siirtymistä ja vanhan teleoperaattorin liittymä lakkaa toimimasta. Tekninen katkos kestää noin 10 minuuttia. Puhelin suositellaan käynnistämään uudelleen. Lähtisin asiaa tiedustelemaan Telian asiakaspalvelusta esim. Facebook chatista tai puhelimitse ongelmatilanteissa Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
hanget
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo, viesti tuli tuntia ennen siirtymää tänään klo 15.20. Huvittavinta asiassa on, että "entisen" liittymäni SIM-kortti toimii edelleen. Siirtoa ei siis tapahtunutkaan. Keskinkertaista palvelua yritetään, mutta sutta tulee.

hanget
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hyvä vaan, jos siirto ei onnistu. Kaduttaa jo koko siirto.

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 304 custom-general.kudos
  • 658 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisin tarkistaa siirron tilannetta tarkemmin. Suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme kuten @Sekunti tuossa mainitsikin. Asia saadaan aivan varmasti selvitettyä Hymiö Onnellinen

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple | Juokseminen ja salitreeni |