02-03-2020 18:48
Tänään piti puhelinliittymän siirtyä Telialle, mutta nyt ole ilman puhelinta, sillä SIM-kortti ei rekisteröidy. Olen aiemminkin vaihtanut 2 kertaa yhtiötä ilman ongelmia. Tosin kyseessä ei ollutkaan Telia...
Taidanpa vaihtaa piakkoin takaisin jollekin muulle firmalle. Nämä Telian nettisivutkin ovat kyllä epäkäytettävyydessään, hitaudessaan, sekavuudessaan ja toimimattomuudessaan ihan omaa luokaansa. Olisinpa vaan tämän tiennyt etukäteen, niin olisi pysynyt kaukana tästä puljusta!
Kyllä ottaa päästä, kun pitäisi hoitaa asioita.
02-03-2020
19:17
Muokattu
02-03-2020
19:20
Hei ja tervetuloa Yhteisöön @hanget!
Suosittelen perehtymään tähän Telian tukisivuston artikkeliin:
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/numeronsiirto
Oletko saanut mitään tekstiviestejä numeronsiirrosta? Numeron siirto kestää 5-7 arkipäivää. Viimeinen tulee ennen siirtymistä ja vanhan teleoperaattorin liittymä lakkaa toimimasta. Tekninen katkos kestää noin 10 minuuttia. Puhelin suositellaan käynnistämään uudelleen. Lähtisin asiaa tiedustelemaan Telian asiakaspalvelusta esim. Facebook chatista tai puhelimitse ongelmatilanteissa
02-03-2020 19:38
Joo, viesti tuli tuntia ennen siirtymää tänään klo 15.20. Huvittavinta asiassa on, että "entisen" liittymäni SIM-kortti toimii edelleen. Siirtoa ei siis tapahtunutkaan. Keskinkertaista palvelua yritetään, mutta sutta tulee.
02-03-2020 19:40
Hyvä vaan, jos siirto ei onnistu. Kaduttaa jo koko siirto.
02-03-2020 20:01
Täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisin tarkistaa siirron tilannetta tarkemmin. Suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme kuten @Sekunti tuossa mainitsikin. Asia saadaan aivan varmasti selvitettyä