SIM-kortin toimitus

  • 22 November 2019
  • 3 kommenttia
  • 72 katselukertaa

Sim kortin toimitus kestänyt jo 5päivää ei se posti tuo sitä ikinä kun sielä ei mikään liiku lakon aikana ei ole aikaa odottaa kuukautta yhtä sim korttia.. Ei varmaan ole edes lähetetty ainakaan mitään ilmoitusta en ole saanut. Luulisi parissa arkipäivässä olevan perillä.. 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

Heippa @Matti11111 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! :smileyhappy:


 


Postin lakko tosiaan vaikuttaa myös sim-korttien toimitukseen. Osa sim-korttilähetyksistä on pystytty muuttamaan pakettitoimitukseksi, jolloin lähetys löytää nopeammin perille. Tässä toimitustavassa on tosin erityisen tärkeää että meillä olevat yhteystiedot ovat oikein, jotta postin saapumisilmoitus pakettilähetyksestä löytää perille.


 


Voimme asiakaspalvelukanavissamme tarkistaa onhan sim-kortti lähtenyt sinulle! Esimerkiksi asiakassivuille kirjautumisen jälkeen tavoitat chat-asiakaspalvelumme vuorokauden ympäri. 

Eipä antanut paikallinen Posti paketissa lähetettyä SIM-korttia. Mistäs nyt uusi kortti? Olisko Telia-myymälästä apua?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @KOANT !


 


Kyllä Telia kaupasta on apua. Käy hakemassa uusi sim-kortti sieltä ja aktivoi itse niin ei mene siitä maksua ;)

Vastaa