Spotify muuttumassa maksulliseksi peruutuksesta huolimatta.

  • 1 December 2017
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei 


Puhelin myyjänne kaupitteli minulle 27.10. 2017 turvapaketin ja freedomen  ja antoi Spotifyn premiumin kuukaudeksi käyttöön veloituksetta . Peruutin kaikki mistä minulle tuli vahvistus seuraavana päivänä koska en tarvinnut kyseisiä tuotteita mutta väkisin ne minulle tyrkytti .


Nyt sain ilmoituksen että spotifyn ilmaiskausi päättyi ja jatkossa maksan 9.90 /kk .


Ensinnäkään spotifystä ei ole tullut mitään ilmoitusta että nyt se on auki .


Mitään ohjetta ei ole tullut miten saan sen freen vaihdettua premiumiksi 


Ei mitään linkkiä  . Miten osaan kun ette lähetä edes ohjeita ? Mistä se aktivoidaan? En löydä .


Nyt tuo kuukauden ilmaisjakso valui hukkaan ja sitä paitsi olen juuri hankkimassa tarjouksessa olevaa premiumia 9,90€ / 3kk . Maksanko kahteen paikkaan samasta tavarasta ?


Voitte peruuttaa sen väkisin tuputtamanne Spotifyn mistä en edes tiedä mitään .


Jos jatkatte tällä tyylillä niin vaihdan seuraavaksi DNA : n asiakkaaksi .Kiitos 


Asiakas nro : xxxxxxxxxxxxxxx



Edit RaMaria: Piilotettu asiakasnumero ja tarkennettu otsikkoa


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Lepakkomies!


Nyt ei kyllä ole kaikki mennyt niinkuin Strömsössä.


En ole Telialta, mutta tuon Spotifyn tilan voit tarkistaa täältä : https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/spotify/spotify-irtisanominen


Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tätä kautta ja jättää palautetta asiasta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=1

En vieläkään ymmärrä miten olisin voinut ottaa tuon spotfy premiumin käyttöön kun telialta ei ole tullut mitään linkkiä mistä voisin sen aktivoida . Lasku kyllä saadaan aikaiseksi vaikka en ole pystynyt käyttämään koko palvelua . Tyhjästä maksetaan Telialle eikä edes anneta apua kun tässä sitä pyydän . 

Uskomatonta . Terv. Leba

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Lepakkomies!


Itselläni on jo vierähtänyt aikaa Spotifyn aktivoinnista, mutta täältä löytyy apua ongelmatilanteisiin : https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/spotify/spotify-ongelmatilanteet


Spotifyn laskutuksesta sen verran, että jos sattuu sen ottamaan kesken laskutuskauden niin sen veloitus saattaa tulla hyvinkin alle kuukauden ajalta ja seuraavassa laskussa näkyy sen veloitus myös vaikka olisi sen irtisanonut, mutta veloitus tulee kumminkin vain käyttöajalta.

Vastaa