Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Riirii1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tekstiviesti e-laskun kytkennästä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
tyttärellemme, joka on puhelinliittymän liittymän haltija eikä maksa itse laskua tuli Soneran asiakaspalvelunsta numerosta +35820017000 viesti "Verkkopankissa tekemäsi E-laskun kytkentä epäonnistui. Tee uusi kytkentä käyttäen laskun lopusta inforivillä löytyviä tietoja." Mistähän mahtaa olla kyse?
1 vastaus
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa Riirii1,


Teillä on varmaankin E-lasku käytössä laskuilla?

Kenties Säästöpankki?

Säästöpankit ottivat 1.11.2014 alkaen käyttöön pankkitunnuksen ITELFIHH aiemman Aktian tunnuksen HELSFIHH sijaan.

Tämä muutos tapahtuu automaattisesti, eli teidän ei tarvitse tehdä mitään E-laskulle. Viesti on tullut automaattisesti niille asiakkaille, joita muutos koskee, mutta muutostieto ei vielä ole järjestelmiimme päivittynyt.

Tämä korjaantuu ja viestistä ei tarvitse välittää. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu