Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62918
Kirjoituksia 171936

Telian myynnin sekavuus.



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2017
Kirjoituksia: 3
11/14

Vs: Telian myynnin sekavuus.

Ihan kuin koko yritys ei olisi olemassakaan, ei millään saa mihinkään yhteyttä. Kylmästi vain markkinoidaan kaikkea ja ollaan keinotekoisia.

 

Pitäisikö teidän ruveta ihan siis semmoseen kuin asiakaspalvelu hommiin? Nyt herätys! Ihmisten täytyy saada palvelua ja asiat korjatuksi eikä auta mainostaa epämääräisesti liittymiä ihmisille.

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 390
12/14

Vs: Telian myynnin sekavuus.


@Ruusu111 kirjoitti:

Ihan kuin koko yritys ei olisi olemassakaan, ei millään saa mihinkään yhteyttä. Kylmästi vain markkinoidaan kaikkea ja ollaan keinotekoisia.

 

Pitäisikö teidän ruveta ihan siis semmoseen kuin asiakaspalvelu hommiin? Nyt herätys! Ihmisten täytyy saada palvelua ja asiat korjatuksi eikä auta mainostaa epämääräisesti liittymiä ihmisille.


Täälläpä nämä yhteystiedot vielä : 
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 875
Kirjautuneena
13/14

Vs: Telian myynnin sekavuus.


@Ruusu111 kirjoitti:

Ihan kuin koko yritys ei olisi olemassakaan, ei millään saa mihinkään yhteyttä. Kylmästi vain markkinoidaan kaikkea ja ollaan keinotekoisia.

 

Pitäisikö teidän ruveta ihan siis semmoseen kuin asiakaspalvelu hommiin? Nyt herätys! Ihmisten täytyy saada palvelua ja asiat korjatuksi eikä auta mainostaa epämääräisesti liittymiä ihmisille.


Oletko yrittänyt nyt itse olla meihin lähiaikoina yhteydessä jonkin asian tiimoilta vai viittaatko tähän aiemmin kesällä käytyyn keskusteluun? @kiisseli67 tosiaan tuossa laittoikin linkin yhteystietoihin eli sieltä ne on mahdollista tarkistaa.

 

Asiakaspalveluun voi siis soittaa tai sitten lähettää viestiä telia.fi -sivujen kautta. Sivuille kun kirjautuu joko verkkopankkitunnuksella tai Telia-tunnuksella, onnistuu palvelupyynnön lähettäminen oman liittymän tietojen kautta. Sisäänkirjautumisen jälkeen voi myös avata Chatin asiakaspalvelijalla ja keskustella reaaliaikaisesti. Julkista keskustelua käydään niin täällä Yhteisössä kuin Facebookissa ja Twitterissäkin. Yleismaallista apua saa siis näissä julkisissa kanavissa. Henkilökohtaisia asiakastietoja niissä ei luonnollisestikaan kannata kertoa.

Yhteydenottokanavia on useita joista jokainen voi valita itselle mieluisan. Niin ja löytyyhän vielä Telia Kaupat joissa myös jeesataan. Oman lähimmän kaupan voi kurkata tästä.

Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
14/14

Vs: Telian myynnin sekavuus.

Valitettavasti aika harvalla yrityksellä on nykyään maksutonta asiakaspalvelunumeroa, mutta ei sen puuttuminen myöskään tarkoita, ettei yrityksellä ole asiakaspalvelua ollenkaan. Joskus se maksullisuus voi jopa parantaa palvelua.