Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66556
Kirjoituksia 179882

Telian myynnin sekavuus.



Telian myynnin sekavuus.

Kaarlos
Kommentaattori
Viestejä 44 kpl

Telian myynnin sekavuus.

1/14

Hommahan meni niin että marketissa olevan Telian asiakaspisteen myyjä houkutteli vaihtamaan Telian liittymään. Lupasi sekä itselle että vaimolle 100M netin ja 600+600 puhelut ja viestit kuukausihintaan 19,9e. Liittymät kun aukesi niin netti oli molemmilla 10M, soitto telialle ja kamala selvittely miksi näin. Lopulta puhelinaspa sanoi korjaavansa liittymät oikeiksi ja kirosi itsekin että on vaikea pysyä perässä mitä myyjät pisteillään myyvät. Nyt huomasin omia sivuja selaillessa että liittymätyypin hinta on voimassa vain 12kk, sitten hinta nousee, vaikka myyjä nimenomaan sanoi että liittymä pysyy tuon hintaisena sitten aina eikä sopimuksessakaan jotka pisteellä tehtiin mainita asiasta mitään. Eilen avasin Telian chatin selvittääkseni asiaa. Pitkän odottelun jälkeen sain vastaukseksi, "En voi auttaa, olen vain asiakas palvelu työssä". Ja nimenomaan näillä yhdyssanavirheillä höystettynä. Minun käskettiin etsiä käsiini liittymän myynyt myyjä. Miten? Annanko tuntomerkit poliisille? Alanko väijymään Turtolan Citymarketin puskissa jos tulisi joskus vastaan? Nähtävästi Telian on mahdotonta selvittää kuka minun ja vaimoni puhelinliittymät meille myi. Uskomatonta mutta totta.

Vastaa
13 vastausta

Ruusu111
Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

11/14

Ihan kuin koko yritys ei olisi olemassakaan, ei millään saa mihinkään yhteyttä. Kylmästi vain markkinoidaan kaikkea ja ollaan keinotekoisia.

 

Pitäisikö teidän ruveta ihan siis semmoseen kuin asiakaspalvelu hommiin? Nyt herätys! Ihmisten täytyy saada palvelua ja asiat korjatuksi eikä auta mainostaa epämääräisesti liittymiä ihmisille.

Vastaa
0 tykkäystä

kiisseli67
Lady
Lady
Viestejä 3 495 kpl

12/14

@Ruusu111 kirjoitti:

Ihan kuin koko yritys ei olisi olemassakaan, ei millään saa mihinkään yhteyttä. Kylmästi vain markkinoidaan kaikkea ja ollaan keinotekoisia.

 

Pitäisikö teidän ruveta ihan siis semmoseen kuin asiakaspalvelu hommiin? Nyt herätys! Ihmisten täytyy saada palvelua ja asiat korjatuksi eikä auta mainostaa epämääräisesti liittymiä ihmisille.


Täälläpä nämä yhteystiedot vielä : 
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


Vastaa

Merja_J
Moderaattori
Viestejä 1 010 kpl

13/14

@Ruusu111 kirjoitti:

Ihan kuin koko yritys ei olisi olemassakaan, ei millään saa mihinkään yhteyttä. Kylmästi vain markkinoidaan kaikkea ja ollaan keinotekoisia.

 

Pitäisikö teidän ruveta ihan siis semmoseen kuin asiakaspalvelu hommiin? Nyt herätys! Ihmisten täytyy saada palvelua ja asiat korjatuksi eikä auta mainostaa epämääräisesti liittymiä ihmisille.


Oletko yrittänyt nyt itse olla meihin lähiaikoina yhteydessä jonkin asian tiimoilta vai viittaatko tähän aiemmin kesällä käytyyn keskusteluun? @kiisseli67 tosiaan tuossa laittoikin linkin yhteystietoihin eli sieltä ne on mahdollista tarkistaa.

 

Asiakaspalveluun voi siis soittaa tai sitten lähettää viestiä telia.fi -sivujen kautta. Sivuille kun kirjautuu joko verkkopankkitunnuksella tai Telia-tunnuksella, onnistuu palvelupyynnön lähettäminen oman liittymän tietojen kautta. Sisäänkirjautumisen jälkeen voi myös avata Chatin asiakaspalvelijalla ja keskustella reaaliaikaisesti. Julkista keskustelua käydään niin täällä Yhteisössä kuin Facebookissa ja Twitterissäkin. Yleismaallista apua saa siis näissä julkisissa kanavissa. Henkilökohtaisia asiakastietoja niissä ei luonnollisestikaan kannata kertoa.

Yhteydenottokanavia on useita joista jokainen voi valita itselle mieluisan. Niin ja löytyyhän vielä Telia Kaupat joissa myös jeesataan. Oman lähimmän kaupan voi kurkata tästä.

Vastaa

PasiS
Konkari ☆
Viestejä 1 234 kpl

14/14

Valitettavasti aika harvalla yrityksellä on nykyään maksutonta asiakaspalvelunumeroa, mutta ei sen puuttuminen myöskään tarkoita, ettei yrityksellä ole asiakaspalvelua ollenkaan. Joskus se maksullisuus voi jopa parantaa palvelua.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.