Telialta tuli kirje jossa kerrotaan, että liittymäni (Simppeli nettipaketti S) poistetaan käytöstä ja
uusi liittymä maksaa sitten 102 % enemmän kuukaudessa. KIrjeessä kerrotaan kauniisti, että minun ei tarvitse tehdä mitään, kunhan vain maksan kiltisti kaksinkertaisen kuukausihinnan. Valtaisan hinnankorotuksen lievennykseksi uusi liittymä tarjotaan vuodeksi ”vain” 40 %:n hinnakorotuksella. Voi tätä anteliaisuutta. Kiitos!
Operaattori Telia käyttää vanhaa kikkaa rajuille hinnankorotuksille, vanha liittymä lopetetaan ”yhdenmukaistamisen” vuoksi ja tilalle tarjotaan uusi, jossa on valtava hinnankorotus. Hoh-hoijaa.
En tarvitse mitään "yhdenmukaistamisia" nykyiseen sopimukseen , se on minulle hyvä.
Ainoa mikä on TÄYSIN VARMAA on se, että EN jää Telian asiakkaaksi. Kehotan kaikkia muitakin irtisanomaan Telian liittymät täysin järjettömien hinnankorotusten vuoksi. Meidän ei tule kiltisti vain niellä näitä operaatoreiden järjettömiä hinnannostoja.
Mihinkähän meidän kymmenien tuhansien kanattaisi siirtyä. Käynnistetään somessa joukkoliike kunnon kilpailutukseen. Ehdotuksia.