peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52569 Jäsentä
151314 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Vastaajan poisto Telian liittymistä

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 703
11/25

Vs: Vastaajan poisto ARGH

Ole hyvä! Hymiö Onnellinen

Toisaalta jättäisin tuon toimenpiteen asiakaspalvelulle niin kuin sinun tekemäsi palvelupyyntö chat-asiakaspalvelussa ja tarvittaessa voi sen tehdä itsekin lomakkeella:

Palvelupyyntö
1. Siirry osoitteeseen:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
2. Jos et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksella, pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai puhelinnumerolla (viesti SALASANA numeroon 15400)
3. Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.

Mielestäni on työlästä käydä läpi itsepalveluna Omilla Sivuilla puhelinnumerottain tai soittamalla vastaajaan (poiskytkentä 2 > 2 > 1 > 1), kun kyseessä on 6 liittymää kuitenkin Hymiö Erittäin onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎01-12-2017
Kirjoituksia: 1
12/25

Mistäköhän tuon  "Vastaaja"-painikkeen löytää kun itsellä näkyy vain nämä valikot?nimetön.png

Herrasmies
Herrasmies
13/25

@Heittis kirjoitti:

Mistäköhän tuon  "Vastaaja"-painikkeen löytää kun itsellä näkyy vain nämä valikot?nimetön.png

Hyvää iltaa @Heittis!

Kirjaudu sivustolle puhelinnumerollasi sisään. Jos sinulla ei ole vielä salasanaa, niin tilaa se lähettämällä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400 Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Herrasmies
Herrasmies
14/25

@Sekunti kirjoitti:

@Heittis kirjoitti:

Hyvää iltaa @Heittis!

Kirjaudu sivustolle puhelinnumerollasi sisään. Jos sinulla ei ole vielä salasanaa, niin tilaa se lähettämällä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400 Hymiö Onnellinen

Lisätiedot tukisivustolla:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-01-2018
Kirjoituksia: 3
15/25

Niin siis minulla ei ainakaan näy vastaaja-painiketta vaan ainoastaan nuo samat kuusi muuta. Tämä ei riipu ollenkaan siitä, kirjaudunko puhelinnumerolla vai vanhalla käyttäjätunnuksella. Vastaajaa en haluaisi käyttää ollenkaan. Sonera-aikaan sain sen lopulta pois käytöstä soittamalla aspaan ja vakuuteltuani valehtelematta yli puoli tuntia, että a) ihan oikeasti sitä painiketta ei tuolla ole ja b) en ole muutenkaan idiootti. Nyt Telia näkyy vääntäneen vastaajan uudestaan päälle, mutta painiketta ei edelleenkään näy.

Mitenkäs tämmöisessä tilanteessa toimitaan? Onko minun oikeasti pakko soitella aspaan joka kerta, kun päätätte omin lupinenne panna vastaajan uudestaan päälle, vai saisitteko loihdittua sen lupaamanne nappulan tuonne näkyviin?

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 770
16/25

Hei @J_Jokunen ja tervetuloa Telian yhteisöön!

VASTAAJAN POISTO (PASSIVOINTI)

Voit itse poistaa (deaktivoida) vastaajasi seuraavalla tavalla:

1.Kirjaudu telia.fi/kirjaudu tai telia.fi (ylävalikossa kohta "Kirjaudu")

• Käyttäjätunnus = puhelinnumero (esim. 0401234567)
  • Salasana = tekstiviestitse saamasi salasana tai tekstiviestitse lähettämäsi ns. oma salasana. Eli kyseisellä puhelinnumerolla viesti SALASANA (tai SALASANA OMASALASANATÄHÄN) numeroon 15400 (0€).

2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulle
3. Valitse oma liittymä (esim. 0401234567), joka on liittymän hallintasivu
4. Valitse "Vastaaja"-painike
5. Valitse välilehdeltä "Asetukset"
6. Valitse välilehti "Palvelun tila"
7. Valitse "Kytke vastaaja väliaikaisesti pois käytöstä"

Muista lopuksi tallentaa! Vastaajan saat takaisin paikalle samaa reittiä pitkin.

Itsepalveluna vastaajaa ei voi kokonaan irtisanoa.

Minulla kyllä näkyi noiden ohjeiden mukaan vastaaja kun kirjaudun puhelinnumerolla enkä käyttätunnuksella vaikka se puhelinnumero syötetäänkin käyttäjätunnus kohtaan. Sitten klikataan liittymäni ja palveluni - liittymä (siinä näkyy myös numero).

Screenshot_2018-01-02-14-36-45.png

Jossain puhelimissa on itsessään vastaaja toiminto, mutta sitä ei voi sulkea tuolta vaan se pitää sulkea puhelimen asetuksista.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 757
17/25

Niin, ja jos tuota nappia ei näy, niin varmaankin onnistuu chat-aspan kautta asian selvittely kuntoon.

Uusi jäsen
18/25

Kerran vielä rautalangasta: ongelma on siis se, että minun tapauksessani siellä liittymän hallintasivulla EI OLE tuota Vastaaja-painiketta. Kyllähän minä muuten sitä täppäisin ja kävisin vääntämässä vastaajan pois päältä. Se ei näy, kirjaudun sitten puhelinnumerolla tai vanhemmalla käyttäjätunnuksella.

Uusi jäsen
19/25

Jep, ilmeisesti tämä pitää hoitaa chat-aspan kautta. Risoo vain, kun olen tähän aikojen saatossa käyttänyt jo aika paljon aikaa, ja ongelma aina uudestaan palautetaan mutta tuota puuttuvaa nappia ei saada tuonne hallintasivulle. Olen sen perään kyllä aspan kauttakin huudellut, mutta siellä eivät ole vielä tähän mennessä osanneet tuota ongelmaa ratkaista.

Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 757
20/25

@J_Jokunen kirjoitti:

Kerran vielä rautalangasta: ongelma on siis se, että minun tapauksessani siellä liittymän hallintasivulla EI OLE tuota Vastaaja-painiketta. Kyllähän minä muuten sitä täppäisin ja kävisin vääntämässä vastaajan pois päältä. Se ei näy, kirjaudun sitten puhelinnumerolla tai vanhemmalla käyttäjätunnuksella.

Tuota kannattaa lähteä selvittelemään chat-aspan kautta, kun kerta tuonne sivustolle pääset kirjautumaan. Selkeästi on jokin toimintahäiriö käynnissä. Tuonne oikeaan alanurkkaan pitäisi tulla chat-nappi, kun olet kirjautununeena tuonne omille sivuille.

Muita yhteydenottotapoja löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Jos jonottelu puhelimessa ei kiinnosta (harvaa kiinnostaa), niin on valittavissa takaisinsoitto,

https://www.telia.fi/asiakastuki/takaisinsoitto  jolloin et tarvitse maksaa puhelusta mitään, kun Telialta päin soitellaan haluamasi aikaikkunan sisällä.

Toivottavasti tuo tulee kuntoon! Hymiö Onnellinen

edit: Uskon, varmasti ärsyttää kun vika toistuu, vaikka se on ollut jo korjautuneena. Olen ymmärtänyt, että Telialla valtaisasti eri taustajärjestelmiä, joten ei olisi mikään yllätys, jos jonkin järjestelmä on kajahtanut. Toivottavasti tuo nyt hoituu lopullisesti kuntoon.