Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kuksa2312
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Yritysliittymän PUK-koodi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

firman puhelin ja meni siihen että että vaatii puk koodin. liittymän nro on XXXXXXX, en löydä koodia telian sivuilta koska työshuhdepuhelin, miten sen saan?

 

Edit Katjane: Liittymänumero piilotettu ja tarkennettu otsikkoa

 

3 vastausta
PasiS
Konkari ☆
  • 493 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali

 

Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hyvää huomenta @Kuksa2312 ja tervetuloa Yhteisöön! Telian yrityksien tukisivustolla kuvaillaan seuraavanlaisesti:

 

 

Voit tarkistaa PUK-koodisi itse kirjautumalla matkapuhelinumerollasi telia.fi-sivustolle. Lue lisää työsuhdeliittymän hallinnoinnista täältä.

 

Jos et ole yrityskäyttäjä vaan yksityisasiakas, saat PUK-koodin omistamaasi liittymään kirjautumalla sisään täällä.

 

Jos liittymäsi on lukittu ja et ole aiemmin luonut työsuhdeliittymällesi tunnuksia telia.fi-sivustolle, et voi tarkistaa PUK-koodia telia.fi-sivuston kautta.

 

Tässä tapauksessa voit

 

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/puk-koodi

 

 

Toivottavasti saat puhelimesi näillä ohjeilla taas toimintakuntoon mahdollisimman pian! Hymiö Onnellinen

 

 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PasiS kirjoitti:

Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali

 

Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.


Niin, jos et ole aiemmin tilannut salasanaa kyseiselle puhelinnumerolle (tai oikeuksiasi on rajattu) @Kuksa2312, niin vaihtoehdoiksi jää...

  1. Pyydät työpaikkasi vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista kuten @PasiS mainitsi.
  2. Soitat Telian Yritysasiakaspalveluun 020693693 (mpm/pvm), joka aukeaa maanantaina klo 8.
¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich