liittymän päivitys

  • 22 June 2017
  • 1 kommentti
  • 16 katselukertaa

Hei! Minulle tuli sähköpostiini viesti, että kannattaa päivittää matkapuhelinliittymäni 9.6. mennessä ennen kuin hinta nousee. Vanhan liittymäni otin käyttöön viime vuonna 23.6. Kuitenkin Telian myymälässä sanottiin, että kyllä minulla pitäisi olla nykyisen liittymäni hinta voimassa 23.6. asti, koska tarjouksessa luki, että vuoden voimassa. He sanoivat, että uusi laskutuskausi alkaa 10.6., mutta jos päivittäisin liittymäni vasta sen jälkeen hinta katsottaisiin päiväkäytön mukaan. Ja kuitenkin näen omilla sivuilla nykyisen saldoni 22 euroa ( mikä siis liittymän normaalihinta), vaikka ollut tähän mennessä 14,99 liittymäni hinta/ kk. Tarjouksella kun sain vuosi sitten liitymän ja etu voimassa vuoden. He tarjosivat minulle toisenlaista liittymää, jossa 600 min puhetta +tekstiviestiä sekä 10 Mt netti hintaan 16,90, koska olen vanha asiakas. Vähän aikaa sitten löysin "oma liittymä"-osiosta kyseisen liittymähinnan, vaikka oli kyllä tosi vaikea löytää se. Tänään katsoin uudestaan enkä löytänyt. Voisiko joku kertoa mistä löydän kyseisen liittymähinnan?


1 kommentti

Moikka @neuvoksi ja tervetuloa Yhteisöön! 

Suosittelen että olet yhteydessä vaikkapa Chatin avulla, jolloin voidaan tarkistaa tämä paremmin. :)


Katsotaan samalla nykyliittymäsi tilanne, ja etsitään sopiva paketti johon voidaan halutessasi päivittää liittymä. 
Chatin löydät, kun kirjaudut sisään sivuillemme täällä
Voit myös jättää tämän tiimoilta palvelupyynnön.

Vastaa