Telialle numeronsiirto 15.6.21. Kysyin tänään chatissa ensimmäisen laskun ajankohdasta ja mitä siinä laskutetaan. Asiakaspalvelija "Ella" katkaisi chatin kesken enkä päässyt enää chatin jonoon. tällain te siis kohtelette uusia asiakkaitanne ?😡>
Ella vastasi kolmeen kertaan erikseen esittämääni kysymyksiin samoilla sanoilla mitä olin itse jo kysymyksissäni esittänyt. kirjoitti että numeronsiirto on tapahtunut 15.6. että laskutus tapahtuu tästä asti. Mutta sitähän en kysynytkään.
Ella kerkisi vielä ennen katkaisuaan kirjoittaan " 15.6 lähtien tuohon eräpäivään asti (27-30.6). Liittymäsi hinta on nyt 19,90e/kk joten oletettavasti tulee samalle laskulle kesä ja heinäkuu"
Jos olisin kerinnyt, niin olisin kysynyt miten tuo stemmaa siihen infoon mikä on kotisivuillanne että laskutus tapahtuu aina jälkikäteen ? ja jos laskussa, minkä eräpäivä on 27. - 30.6. laskutetaan myös heinäkuu, niin eikö se ole nimenomaan etukäteen ?
Lisäksi mainittuun eräpäivään on aikaa 10 päivää. laskun olisi pitänyt siis tulla jo vähintään neljä päivää sitten, noudattaakseen laskutus- ja maksuehtoa.
Luultavasti Ella huomasi virheensä ja siksi katkaisi koko chatin. Olisitte säilyttänyt silmissäni luotettavuuden ihan aluksi kun olisi hänkin myöntänyt että oli erehtynyt. tämä on vastaavanlainen asia, jos Telialta olisi isketty luuri korvaan, kun chat keskustelu suljetaan kesken kaiken.
Kotisivuillanne on virheellistä tietoa laskutusmuodoista. vielä pari viikkoa sitten 4.6. kun liittymän ja numeronsiirron tilasin, kysyttiin laskutusvaihtoehtoina sähköpostilaskutusta, minkä olisin halunnutkin valita. Ellan mukaan tämä sähköpostilaskutus muoto teiltä lopetettiin juuri pari viikkoa sitten. Eli palvelu tai tuotehan on silloin virheellinen, kun se on myyty virheellisin perustein.
Ella kysyi sähköpostiosoitettani, puhelinnumeroani ja kotiosoitettani chatissa vaikka olin kirjautunut. ja sähköpostiahan te ette kuulemma missään tilanteessa edes käytä, koska oma Teliaan tulleista laskuistakin tulee (jos tulee ) tieto vain tekstiviestillä. Minua palvelisi kuitenkin paljon paremmin sähköposti.
Kotisivuillanne on tieto vielä sähköpostilaskutusmuodosta, joten korjaisitte tuon tiedon virheellisenä.
verkossa on kyllä nähtävillä Laskutuskaudet ja eräpäivät 2021, mutta koska en tiedä laskutusryhmääni, niin näistä en pysty tietoa lukemaan.
Ellakin sitten kirjoitti että "Sinulle ei ole vielä lasku muodostunut niin joudun sen etsimään taustajärjestelmästä mikä laskutusryhmä siellä on." 😁>😁>
Hänelle ei siis vieläkään valjennut kysymykseni peruste. jos olisin saanut ensimmäisen laskuni, niin olisin itsekin tiennyt laskutusryhmäni ja sen perusteella kotisivuillanne olevasta laskutuskausista etsiä eräpäivätiedot.
Hän oli lähes yhtä avulias kun käytössänne olevat robottivastaukset. Onko täällä lukutaitoisempia asiakaspalvelijoita.
Liittymähän on toistaiseksi voimassa oleva, eli jos en saa vastausta pariin päivään. yksinkertaiseen kysymykseen. niin voin aina lähteä takaisin sinne mistä tulinkin. Ei tupata jos ei tykätä.