Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mustjen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

uusi sim kortti ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ostin tänään uuden puhelinliittymän, mutta kun avaan uuden sim kortin niin se sanoo vain ettei verkkoa. olen yrittänyt myös lähettää aktivointiviestin, mutta vastauksena tuli ettei sellaisela numerolla ole tilausta.

2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 735 custom-general.kudos
  • 4508 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ilmoitettiin että liittymä toimii heti? Kannattaa huomenna soittaa asiakaspalveluun.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2619 custom-general.kudos
  • 4153 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ota yhteyttä tuolta omilta sivuilta chatillä, niin voit saada apua tuohon sim- kortin aktivoimiseen. Ilmoita siellä kortin numero ( 12 numeroa ) niin osaavat aktivoida oikean kortin ja kun se on tehty pitää muistaa käynnistää puhelin uudelleen. Sitten kortti toimii.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump