Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JKVA
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

viime yönä lakkas 10 kanavaa näkymästä

ja selitys neuvottelut kariutu?

asiasta ei ole tullu mitään ennakko ilmoitusta mihinkään?

 

siis mitä? kaikki seuraavatko noin vain vain lakkas näkymästä?

Tilanne koskee seuraavia kanavia: Animal Planet, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Investigation Discovery, TLC, Eurosport (SD/HD), Eurosport 2 (SD/HD), Animal Planet HD ja Discovery Showcase HD.

 

Ei oo todellista maksut maksettu ja ykskaks 10 kanavaa pimeenä?

17 vastausta
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JKVA Tilanne on tällä hetkellä lievästi sanoen ikävä. Mutta tiedotamme lisää sitä mukaa, kun tietoa saadaan, lupaan sen!

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


mrela
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moneskohan kerta tämä on kun palvelun sisältö muuttuu Soneran toimesta. Alunperin tilasin SoneraViihteen, tottakai soneran laajakaistan (ei toimii muiden operaattoreiden kaistoilla), Valioliiga HD:n takia.

Valioliiga HD poistettiin, EI vaikutusta hintaan, tilalle tarjottiin joitain lasten kanavia yms. Muutenkin on poisteltu kanavia todella huolella.

Nyt ajattelin viedä vaatimukseni hieman pidemmälle kuin hinnan korjauksiin. Vaadin mahdollisuutta irtisanoa kaikki määräaikaiset sopimukseni Soneran kanssa. Eli laajakaista ja SoneraViihde+ kanavapaketit.

Haluan soneralta yhteydenoton, jonka aikana selvitetään mahdollisuudet jatkamiselle tai sitten irtisanomisille.

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mrela Ota yhteyttä Omien Sivujen chatin kautta, tai laita viestiä Facebookkiin, jotta voidaan keskustella sopimusasioista. Täältä Klaanin kautta ei ikävä kyllä sopimuksen purkua tai uusimista pysty tekemään.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


mrela
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Facebook - maailman turhin asia, en omista tiliä. Chat jonossa sijalla 16. Ja kaikki teillepäin puhelut maksaa, teillä on jotain kautta oltava yhteystietoni. Soittakaa tai laittakaa sähköpostia. Minulle ei tästä tule koitua kustannuksia.

Millä tapaa tämä eroaa faceookista. Olen tunnistautunutpankkitunnuksilla yms. Turvallisempi tämä on kuin facebook !!!!!!

EeroLehtinen
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämä kanavien pimeneminen on ihan käsittämätöntä. Olisi voinut edes varoittaa jotenkin. Tähän asti olen pitänyt soneraa luotettavana ja hyvänä palveluntarjoajana niin nettiliittymissä kuin kaapalitelevisiossakin. Mulla on ollut Mix m paketti jo vaikka kuinka kauan ja nyt kuusi kanavaa sieltä poistui ilman varoitusta. Todella törkeää. Näinkö Sonera ajaa meidän kuluttajien etua? Tämäkö on Soneran tapa ajatella "Asiakas edellä" ajatusta?

Kaiken huippu on se, että me ollaan tehty sopimus josta maksetaan ja joka pitäisi molemmin puolin pitää eikä ole esimerkiksi mitään selitystä annettu, miksi kanavat lopulta poistuivat. Ei pelkkien neuvotteluiden kariutuminen ole syy.

 

Sivuilla oli että korvaavia kanavia etsitään. Olisi kiva tietää miten Sonera meinaa korvata Eurosportin? Vaikeaa kuvitella yhtä hyvää kanavaa joissa on vielä suomenkielinen selostuskin suurimmassa osassa ohjelmia.

jpjartsa
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Missä on tää uus kanava frii... Ei ainakaan Riihimäellä toimi

Heponi58
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jollei tämä temppu ole, niin ainakin se hipoo

maailmanennätystä asiakkaiden aliarvioinnissa.

No, enköhän löydä operaattorin, joka välittää

asiakkaistaan.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@EeroLehtinen kirjoitti:

Kaiken huippu on se, että me ollaan tehty sopimus josta maksetaan ja joka pitäisi molemmin puolin pitää eikä ole esimerkiksi mitään selitystä annettu, miksi kanavat lopulta poistuivat. Ei pelkkien neuvotteluiden kariutuminen ole syy.

 

Sivuilla oli että korvaavia kanavia etsitään. Olisi kiva tietää miten Sonera meinaa korvata Eurosportin? Vaikeaa kuvitella yhtä hyvää kanavaa joissa on vielä suomenkielinen selostuskin suurimmassa osassa ohjelmia.


Neuvotteluja varmasti jatketaan ja toivottavasti kanavat saataisiin takaisin tarjoomaan. Toki asiakkaille pyritään löytämään nykyisten kanavien tilalle itselleen sopivat korvaavat vaihtoehdot. Eurosporttia toki on hyvin hankala korvata millään, kun siellä tarjonta on kovin laaja. Tässä kohtaa olisi kuitenkin hyvä pitää vielä maltti ja odottaa rauhassa, miten tilanne kehittyy. Tiedotamme kaikissa mahdollisissa kanavissa, jos uutta ilmenee. Täällä myös päivittyvä infosivu tähän liittyen.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mrela kirjoitti:

Facebook - maailman turhin asia, en omista tiliä. Chat jonossa sijalla 16. Ja kaikki teillepäin puhelut maksaa, teillä on jotain kautta oltava yhteystietoni. Soittakaa tai laittakaa sähköpostia. Minulle ei tästä tule koitua kustannuksia.

Millä tapaa tämä eroaa faceookista. Olen tunnistautunutpankkitunnuksilla yms. Turvallisempi tämä on kuin facebook !!!!!!


Saitko Chatin kautta asian kuntoon? Voit toki lähettää omien sivujen kautta palvelupyynnön, niin saadaan silläkin tavoin asia hoidettua. Facebook olisi vain väylänä nopeampi kuin tuo palvelupyyntö.