Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60238
Kirjoituksia 165907

Aiheeton lasku

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎13-04-2016
Kirjoituksia: 1
1/7

Aiheeton lasku

Hei!
Meillä oli kokeilussa Sonera viihde (peruspaketti, hbo ja cmore) 3kk (maaliskuun lopusta kesäkuun loppuun) kun sen sai ilmaiseksi. Nyt tuli kuitenkin lasku huhtikuulta ja summakin on kummallinen 6,42e. Minkään noista paketeista ei pitäisi olla tuon hintainen silloinkaan kun niistä veloitetaan normaalisti. Mitähän ihmettä tämä nyt on?
0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 994
2/7

Vs: Aiheeton lasku

@pp123 kirjoitti:
Hei!
Meillä oli kokeilussa Sonera viihde (peruspaketti, hbo ja cmore) 3kk (maaliskuun lopusta kesäkuun loppuun) kun sen sai ilmaiseksi. Nyt tuli kuitenkin lasku huhtikuulta ja summakin on kummallinen 6,42e. Minkään noista paketeista ei pitäisi olla tuon hintainen silloinkaan kun niistä veloitetaan normaalisti. Mitähän ihmettä tämä nyt on?

Moi,

En osaa sanoa. Oletko katsonut laskun tai Sonera Viihde -palveluun kytketyt palvelut Omilta Sivuilta? Siellä on myös Soneran chat, joka voi myös tarkistaa yhdessä kanssasi epämääräisen laskun. Toki voit myös soittaa asiakaspalveluun halutessasi Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
3/7

Tämä menee hieman aiheen vierestä. 

Kun tilasin uuden muistikortin Soneralta ja siinä kysyttiin milloin maksan sen.  Ajattelin,  että 2  viikon päästä,  mutta kuinkas kävikään -  Sonera liitti sen rahoitukseen. Olisihan tuon voinut käteiselläkin maksaa,  mutta helpompi oli tilata. 

Rahoituksessa minulla on toinen laite. 

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 994
4/7

Kätevää palvelua Puuneula! Tuli vissii väärinymmärrys, mutta toki voit maksaa Sonera Rahoituksen osuudesta tuon muistikortin pois niin sen jälkeen se ei vaivaa Hymiö Silmänisku Mutta eikö Soneralla voisi olla samanlainen kuin esimerkiksi Klarna Lasku (ilman lisäkuluja). 2 viikkoa aikaa tai joskus voisi olla kampanja pidennetyllä maksuajalla ja halutessaan voisi siirtyä käyttämään Sonera Rahoitusta Hymiö Onnellinen
0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
5/7

@Puuneula kirjoitti:

Tämä menee hieman aiheen vierestä. 

Kun tilasin uuden muistikortin Soneralta ja siinä kysyttiin milloin maksan sen.  Ajattelin,  että 2  viikon päästä,  mutta kuinkas kävikään -  Sonera liitti sen rahoitukseen. Olisihan tuon voinut käteiselläkin maksaa,  mutta helpompi oli tilata. 

Rahoituksessa minulla on toinen laite. 

Laitekaupassa voi valita, maksaako heti vai korottomalla maksuajalla. Eikö sinulla tilausta tehdessä tullut näitä valintoja? Tälläkin hetkellä valikoimassa on mm. SanDisk Ultra muistikortti, jolle pystyy maksutavan valitsemaan.

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

6/7

Sonera lähetti minulle  paperilaskun matkapuhelinliittymästä. Olen kyllä tämän maksanut jo aikoja sitten e - lasku a,  mutta pankki väittää muuta.

Tarkistin kuitenkin Soneran tili ja viitenumerot ja lisäksi laskun numeron. 

IMG_20160711_111457.jpg

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

7/7

Soitin Soneralle ja sielläkin virkailija ihmetteli tuota asiaa. Soittaa minulle,  kunhan ensin selvittää. 

0 tykkäystä