Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 85 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Arris-boxi (pyöreä) ja softapäivitykset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ko. boxiin on tullut viime päivinä (= viikon sisään) ainakin VIISI päivitystä...

 

Tän hetken tuloksena on mikrokokoinen ohjelmatekstitys ja kaiken lisäksi teksti on ruudun alareunasta noin 1/4 kuvaruudun verran yläpuolella eli

 

- teksti on kokonsa takia liki hyödytön

- teksti silti haittaa katselua kun on liki keskellä ruutua

 

Kukahan jönglööri on tämän softapäivitys-tykityksen takana?

9 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DigiHate@  kirjoitti:

Ko. boxiin on tullut viime päivinä (= viikon sisään) ainakin VIISI päivitystä...

 

Tän hetken tuloksena on mikrokokoinen ohjelmatekstitys ja kaiken lisäksi teksti on ruudun alareunasta noin 1/4 kuvaruudun verran yläpuolella eli

 

- teksti on kokonsa takia liki hyödytön

- teksti silti haittaa katselua kun on liki keskellä ruutua

 

Kukahan jönglööri on tämän softapäivitys-tykityksen takana?


Oletko käynnistänyt palvelureitittimen uudelleen? Kannattaa kokeilla vielä siten, että irroittaa digiboksin johdon pois seinästä ja sitten tekee toimenpiteet palvelureitittimelle eli sen resetoi ja kun se on valmiustilassa, niin kytkee sen jälkeen digiboksiin virrat takaisin päälle. Näyttääkö sen jälkeen tilanne paremmalta? 

DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 85 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mainitut ohjeet auttoivat tekstityksen ennalleen - Kiitokset!!!

 

Toisaalta olisi mukava jostain lukea näiden boxien sw-päivityshistoriaa - etenkin ne kiinnostaisivat tilanteessa, missä päivityksiä tulee pienellä aikavälillä useampia...

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 409 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Softan päivityksien historiaa ei ole nähtävissä mutta olemme laittaneet idean kyllä eteenpäin. Yleisesti ottaen päivityksissä bokseille tuodaan joko uusia ominaisuuksia tai tehdään korjauksia entisiin.

jesse56
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näistä päivityksistäköhän johtunee,mulla on toi boxi alkanu temppuileen.Joka ilta kun avaa, ei tule kuvaa..Eiku töpseliä irti ja viimein se sit alkaa näkymään.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jesse56@  kirjoitti:

Näistä päivityksistäköhän johtunee,mulla on toi boxi alkanu temppuileen.Joka ilta kun avaa, ei tule kuvaa..Eiku töpseliä irti ja viimein se sit alkaa näkymään.


Nyt digibokseille on tullut lyhyen ajan sisällä päivityksiä useita. Näet aina siinä telkkarissa tekstin, että haluatko ottaa myöhemmin sen käyttöön tai sitten OK-nappia painamalla se lähtee asentamaan sen päivityksen. Jos sitä siirtää, niin se odottaa taas seuraavaa kertaa kun käynnistät digiboksin. 

 

Kannattaa myös palvelureititin näissä tapauksissa käynnistää uudelleen ja pitää samaan aikaan digiboksia pois seinästä sen aikaa. Kytkee sen jälkeen digiboksin päälle, kun palvelureititin näyttää vihreitä valoja Hymiö Onnellinen

HDmies
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt riitti. Muutaman kerran viikossa ARRIS tai mikä lie pysäyttää ohjelman. Pitää ottaa piuhat irti ja käynnistää uudelleen. Äsken vaimo koitti katsoa suurmestaria, meni viitisen minuuttia ja tuli virhekoodi 722.

 

Minulle riittää formulat. Kaapelikortilla ne pystyi nauhoittamaan, ei tällä härvelillä.

 

Huomenna heitän vesilintua ja haen vanhan systeemin takaisin. 

 

Neuvoa on kysytty jos jonkinlaisessa tsätissä ja siellä pallotellaan edestakasin.

 

Että näin  tällä kertaa

 

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HDmies@  kirjoitti:

Nyt riitti. Muutaman kerran viikossa ARRIS tai mikä lie pysäyttää ohjelman. Pitää ottaa piuhat irti ja käynnistää uudelleen. Äsken vaimo koitti katsoa suurmestaria, meni viitisen minuuttia ja tuli virhekoodi 722.


Oliko kyseessä viime lauantaina tullut Suurmestari mitä vaimo koitti katsoa? Lauantai-iltana tallennuspalvelussa ilmeni häiriö, jonka seurauksena tallenteet eivät vältämättä toimi, niissä voi esiintyä pikselöintiä tai väliltä puuttuu osia ohjelmasta. Tämä koskee 15.5 klo 20-22 välillä esitettyjä ohjelmia. 
Kerroit että pari kertaa viikossa ohjelma pysähtyy digiboksilla, antaako boksi silloin jotakin virhettä vai jäätyykö kuva vain eikä jatka itsestään?

HDmies
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moicca !

 

Kuva jämähtää paikalleen, eikä sen jälkeen tapahdu mitään. Ei riitä, että sammuttaa boksin. Pitää ottaa virtajohto irti, painaa päällä olevaa nappia kunnes valo muuttuu ja sen jälkeen ARRIS taasen lataa ja kirjautuu. Tämä tapahtuu vähintään kerran viikossa.

Sain Telialta uuden reitittimen, ilmaiseksi, kiitos siitä. Oli kuulema 7 v vanha ja kenties aiheutti ongelmia, ei ollut siinä vika. 

Päivitys?? En ole huomannut , että aparaatti tekisi ainakaan itsekseen päivityksiä.

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kertoisitko vielä digiboksin mallin kun reititin on ollut noin vanha?

 

Kokeiletko vielä digiboksille resetoinnin meidän asiakastuen ohjeiden mukaan kohdasta Digiboksin resetointi.