Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62213
Kirjoituksia 169995

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎28-02-2016
Kirjoituksia: 11
11/17

Vs: Bonuskanava

Hei!

Kyllä tämäkin tieto hyvä on, mutta kaipaisin automaattista tietoa sähköpostiin esim. kolmen seuraavan kuukauden kanavista.

Ja kyllä nämä bonuskanavat on aika surkeita. Siis minun mielestäni tietenkin.

Lasten kanavia etupäässä ja amerikkalaisia uutisia.

Ja nämä mix paketit on sinänsä ok , mutta mitään uusia kanavia ei ole tainnut tulla mukaan enää pitkään aikaan.

Minä kaipaisin sellaista saksalaista kanavaa, joka lähettäisi myös rikossarjoja ja niissä olisi suomalaiset tai ruotsalaiset tekstit.

SELLAISTA KANAVAA EI TAIDA OLLA OLEMASSAKAAN:

Jotta näillä on mentävä.

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎04-02-2015
Kirjoituksia: 139
12/17

Kommentoisin hiukan edellisen kirjoittajan asiantuntevaa viestiä. 

Uusia kanavia on tullut Telian MIX - pakettiin vähän, mutta lähtenyt paljon  Pitää täysin paikkansa, valitettavasti. 

TV-kanavien maakohtaisista erittelyistä: saksalaiset normaaleja yleisradiokanavia (miksi muuten vain kaksi kanavaa sieltä, useampiakin on), käyttökelpoisia; ranskalaiset ja espanjalaiset oletettavasti samoin (en ole kokeillut, joten ohjelmistosta en tiedä); Mezzo-kanavat erittäin hyviä; BBC News & Earth käyvät, Brit ohjelmistoltaan varsin yksipuolinen (lähinnä eril. visailuja ja show-ohjelmia); ruotsalaisista lähinnä SVT:n kanavat käyvät, muilla lähes samaa ohjelmistoa kuin täkäläisilläkin kaupallisilla kanavilla; tiedekanavissa paljon "näennäistiedettä"; luontokanavat yleensä hyviä; lastenohjelmissa paljon Disneytä & amerikkalaisia piirrettyjä (tietysti); musiikkiohjelmat pitäytyvät paljolti MTV:n musiikkijaotteluun eri kanaville. 

Ihmettelen myös, miksi nykyaikana suurin osa MIX-kanavista on edelleen vain SD-tasoa.

Toinen ihmettelyn aihe on myös Arte-kanava. Olen pitkään toivonut saksan kieltä; jo aikaisemmin vastattiin: Arte -kanavan tämän päivän tilanne on se, että audio löytyy kaapeli-TV:n puolelta saksaksi sekä ranskaksi, mutta jostain syystä Telia TV-palvelun puolella saksankieli uupuu valittavista ja tämä on laitettu selvitykseen. Siis laitettu selvitykseen. Onko tämä vain hienovarainen ilmoitus mappi Ö:stä, vai onko seuraavassa viisivuotissuunnitelmassa varattu kohta mainitulle toimenpiteelle? Olen Telian monivuotinen asiakas, ja ilmoittanut toiveesta aikojen kuluessa useaan kertaan, aina turhaan. Onko asia 1. monimutkainen ja vaikea toteuttaa vai 2. vaatii luvan Telian pääjohtajalta? Selitys? Mikäli uusia kanavia on täysin mahdotonta paketteihin saada (tällaisia kyllä on), niin edes tämä viimeksimainittu seikka olisi syytä laittaa kuntoon.

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 417
13/17

Kiitos kommenteista

Ikävä kuulla, että viimeaikaisista Bonuskanavista ei ole löytynyt mieluisaa katseltavaa. Laitoin mielipiteenne eteenpäin tähän liittyen.

Pyrimme tietenkin tarjoamaan mahdollisimman kattavat ja laadukkaat sisällöt Telia TV:n käyttäjille ja paljon hyvää sisältöä onkin mielestäni palveluun saatavilla. Ehdotukset ja toiveet sisältöihin liittyen ovat toki tervetulleita ja viemme niitä ahkerasti eteenpäin, mutta emme voi luvata niiden aina toteutuvan. Uusien sisältöjen tuominen palveluun ei ole myöskään aina niin yksinkertainen prosessi, miltä se voi kuulostaa.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎04-11-2018
Kirjoituksia: 98
14/17

Katsoin vertailun vuoksi, mitkä ovat Dna:n ja Elisa:n kuukauden kanavat maaliskuussa 2020. Ne ovat

- Viasat Explore (Dna)

- Bloomberg ( Elisa)

Ero on huikea - valitettavasti meille. Discovery on nyt suljettu, mutta en sitä hermostu. Odotetaan asian selviämistä.

Saksan poliisisarjoista tiedän niistä suosituimpien olevan ZDF-kanavan tuottamia. Miksi siis Telia ei ota tuota kanavaa Mix-kanavaksi? Tekstitys on muistaakseni vain saksankielinen, mutta se kävisi minulle hyvin.

Kiitos Telialle NHK Japan -kanavasta, joka on tuottanut minulle iloisia yllätyksiä.

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎04-02-2015
Kirjoituksia: 139
15/17

Kannatan ehdottomasti edellisen kirjoittajan toivetta ZDF-kanavasta. Muuten, jostain syystä viimeisimmillä bonuskanavilla on suosittu lähinnä lapsia ja nuoria, kuten tämänkin kuukauden kanava; pienimpiä vähättelemättä joskus asiakanava olisi myös paikallaan. Harmittaa kirjoittajan kehuman NHK-kanavan näkyminen vain kaapelissa; kenestäköhän viskaalista mahtaa olla kiinni sen vapauttaminen myös tälle puolelle Teliaa?

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 311
16/17

Kiitos @soittajaeino ja @ericrose ehdotuksesta! Vien sen ehdottomasti tv-tiimille käsittelyyn Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎04-11-2018
Kirjoituksia: 98
17/17

Jos kukaan muu ei huomaa, niin minä kiitän CNN ja BBC World kanavista näinä aikoina! Myös France24 kannattaa katsoa, sekin on erilainen sisällöltään.

Olen katsonut kaikkia kolmea ja asia on kaikissa mielenkiintoista. Painopiste on tietenkin eri asioissa, vaikka yhteistäkin löytyy.